معاون استانداری تهران در گفت‌وگو با برنا

تاکنون۲۵۰نفر در استان تهران متقاضی دورکاری شدند

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۹
تاکنون۲۵۰نفر در استان تهران متقاضی دورکاری شدند
معاون توسعه و مدیریت برنامه ریزی استانداری تهران گفت: از زمان ابلاغ مصوبه دورکاری به دستگاه ها در سطح استان تهران تاکنون250 نفر متقاضی در این رابطه اعلام آمادگی کردند.
نعمت الله ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر 10دستگاه اجرایی در سطح استان تهران خدماتی را که مشمول دورکاری می شود به استانداری معرفی کرده اند که در این دستگاه ها250 نفر متقاضی ارائه خدمات به طریق دورکاری هستند.

معاون توسعه و مدیریت برنامه ریزی استانداری تهران افزود: مقدار ساعات کاری و تعداد روزهایی که هر فرد دور کار باید در آن پروسه زمانی خدمات رسانی کند بستگی به نوع خدمتی دارد که وی در آن زمینه فعالیت می کند.

وی گفت: ممکن است فردی در طول 4 روز بتواند خدمات خود را از طریق دورکاری ارائه دهد و فردی فقط در 2روز امکان ارائه خدمات به این طریق داشته باشد،لذا باقی ایام هفته را باید با حضور در دستگاه اجرایی فعالیت کند.

ترکی در ادامه با بیان این مطلب که الزامی برای کارمندان از جهت ارائه خدمات به روش دورکاری وجود ندارد تصریح کرد: ضرورتی ندارد که فرد کارشناسی که در قالب دورکاری خدمات رسانی می کند  تا پایان عمر کاری خود به این رویه ادامه دهد، زیرا در عین حال که به روش دورکاری فعالیت می کند نباید از سیستم اداری دور بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز