مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی در گفت‌و‌گو با برنا خبر داد

حمایت از پایان نامه‌ها و آثار هنری برتر جوانان در همایش جوان و تولید ملی

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۹۱۶
حمایت از پایان نامه‌ها و آثار هنری برتر جوانان در همایش جوان و تولید ملی
همایش جوان و تولید ملی در چهار بخش ارایه مقالات، تقدیر از طرح‌های اجرا شده توسط سمن‌های جوانان، حمایت از پایان نامه‌های برتر و تقدیر از آثار هنری برتر برگزار می‌شود.

محسن زارعی مدیر کل مشارکت‌های وزارت ورزش و جوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا در نشستی که به منظور نحوه برگزاری همایش جوان و تولید ملی با حضور نماینده وزارت علوم، ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، و به ریاست محمد صادق اکبری معاون ساماندهی امور جوانان برگزار شد، اظهار داشت: دبیر بخش‌های مختلف این همایش مشخص شدند؛ که رییس دانشگاه زاهدان به عنوان دبیر علمی جشنواره، معاون فرهنگی جوانان زاهدان به عنوان دبیر اجرایی و مازیار بیژنی دبیر بخش هنری جشنواره انتخاب شدند.  

وی ادامه داد: وزارت علوم و مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع تولید ملی حمایت می‌کند و همچنین اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان نیز از طرح‌های برتر سمن‌ها در حوزه تولید ملی حمایت حمایت خواهد کرد. 

زارعی تصریح کرد: همایش جوان و تولید ملی در چهار بخش ارایه مقالات در موضوعات مرتبط، تقدیر از طرح‌های اجرا شده توسط سمن‌های جوانان، حمایت از پایان نامه‌های برتر و تقدیر از آثار هنری برتر جوانان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تحقق راهبرد تعیین شده در نامگذاری سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری و با هدف ارتقای مشارکت جوانان در این حوزه، گفت: همایش جوان و تولید ملی با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: همایش جوان و تولید ملی اول و دوم اسفند ماه سال جاری در شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز