دکتر محمود احمدی‌نژاد:

عدالت اجتماعی باید با حضور و مشارکت همه جوانان تا مراحل نهایی تداوم یابد

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۴:۱۰
کد خبر: ۱۱۵۳۵۲
عدالت اجتماعی باید با حضور و مشارکت همه جوانان تا مراحل نهایی تداوم یابد
رییس جمهور گفت: عدالت اجتماعی در صدر برنامه‌های دولت قراردارد و امیدواریم این جریان با مشارکت همه جوانان برومند تا مراحل نهایی تداوم یابد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در پیامی به اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی – دانشجویی محرومیت‌زدایی «مهر باران» با تاكید بر اینكه عدالت اجتماعی در صدر برنامه‌های دولت قرار دارد، اظهار امیدواری كرد این جریان با حضور و مشاركت همه جوانان برومند تا مراحل نهایی تداوم یافته و موفقیت‌های درخشانتری را در پی داشته باشد. 

متن پیام دکتر محمود احمدی نژاد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

سومین جشنواره فرهنگی – دانشجویی محرومیت‌زدایی «مهر باران» را به برگزیدگان این دوره و هم چنین استادان بزرگوار، فرهیختگان و دانشجویان فهیم و متعهد، تبریک عرض می‌نمایم.

وجود جوانانی پرشور، مؤمن، متعهد به ارزش‌های بومی و متخصص در حوزه‌های گوناگون علم و فن‌آوری، منبع فیض و برکتی است که هر کشوری به داشتن آن افتخار می‌نماید، به‌ویژه که این نیروهای انقلابی و فرزانه، با وجدانی آگاه و بیدار، اهتمام ویژه خود را به حمایت از اقشار محروم جامعه و تجلی عدالت‌گستری و مهرورزی معطوف داشته‌اند.

همه ما پرورش‌‌یافتگان مکتبی هستیم که عنایت به امور افراد محروم و مستمند، از بنیادی‌ترین تعالیم اجتماعی آن است. قرآن کریم، سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین (علیهم السلام) مشحون از آموزه‌های نورانی در اهمیت دادن به «برّ» و نیکوکاری و حمایت از حقوق محرومین و مستضعفین است، تا جایی که رسول خدا(ص) در این خصوص می‌فرمایند: «مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمین فَلَیسَ بِمُسلِمِ» هرکس شب را به صبح برساند و نسبت به امور مسلمین اهتمام نورزد، مسلمان نیست.

با تأسی به این سیره متعالی و فرامین قدسی و پایبندی به اصول اساسی انقلاب اسلامی است که رکن رکین برقراری عدالت اجتماعی در صدر برنامه‌های دولت خدمتگزار قرار گرفت تا دو هدف بزرگ شکوفایی اقتصادی و رفاه عمومی را محقق سازد و این مهم تا زمانی که حتی یک نفر از محرومیت رنج می‌برد، میسر نخواهد شد.

اکنون به‌فضل الهی، این حرکت زیربنایی و فراگیر در مقاطع گوناگون به توفیقاتی ارزشمند دست یافته که امکان پیش‌روی در عرصه‌های دیگر را امکان‌پذیر نموده است، امیدوارم این جریان که شما عزیزان از پرچمداران آن می‌باشید، با حضور و مشارکت همه جوانان برومند تا مراحل نهایی تداوم یابد و موفقیت‌های درخشان‌تری را در پی داشته باشد و ان‌شاء‌الله در سایه توجهات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) بتوانیم به این سنّت حسنه و نجات‌بخش، ابعاد مؤثرتر و گسترده‌ترین ببخشیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران این جشنواره و تمامی کسانی که در عرصه فعالیت برای محو استضعاف و محرومیت از کشور عزیزمان حضور جدّی و نقش فعال دارند، موفقیت روزافزون، سلامت، سعادت و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منّان مسالت می‌کنم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران

نظر شما