وزیر کار در مراسم معارفه مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی، از اصلی‌ترین دغدغه هایم بوده است/نیاز سازمان به بودجه کارامدتر

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۶:۴۵
کد خبر: ۱۳۷۲۷۹
سازمان تامین اجتماعی، از اصلی‌ترین دغدغه هایم بوده است/نیاز سازمان به بودجه کارامدتر
ربیعی گفت: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بنده برای دریافت مسئولیت وزارتخانه کار، سازمان تأمین اجتماعی بوده است و می‌دانستم که در این سازمان مشکلات زیادی خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر علی ربیعی در مراسم معارفه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن اظهار امیدواری برای موفقیت دکتر نوربخش در ایجاد تحول در سازمان تأمین‌اجتماعی، افزود: موفقیت و یا عدم موفقیت ما شخصی نیست و ماندگاری انقلاب اسلامی و همه آنچه که از کودکی برای آن زجر کشیده‌ایم به موفقیت ما بستگی دارد و ما باید خود را در برابر خون شهدا و مجاهدت‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مسئول بدانیم.

دکتر ربیعی با بیان اینکه از زمان صحبت‌های اولیه در رابطه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین‌اجتماعی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی‌ام بوده است، ادامه داد: می‌دانم که در این حوزه مشکلات زیادی خواهیم داشت و کار کردن در این دوره جز فداکاری و زجر چیزی نخواهد بود.

وی شرایط نامطلوب اقتصادی و افزایش تورم توأم با رکود اقتصادی را از مهمترین چالش‌های فعلی دانست و گفت: با محقق‌شدن درآمدها و مشکلات فراوان اقتصادی امروز به نقطه تهدید نزدیک شده‌ایم و نسبت افراد شاغل به مستمری‌بگیر نزدیک به شش به یک رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به شرایط حوزه اقتصادی سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: اسم بسیار بزرگ این مجموعه با شرایط واقعی آن فاصله دارد و درآمدی در این مجموعه عریض و طویل تولید نمی‌شود، اما بدون تردید با مدیریت صحیح می‌توانیم و باید شستا را به بنگاهی اقتصادی تبدیل کنیم.

دکتر ربیعی انتصاب مدیرعامل از دورن سازمان تأمین‌اجتماعی را یکی از مهمترین دلایل انتخاب دکتر نوربخش دانست و اظهار داشت: ما باید به بدنه سازمان احترام بگذاریم و دکتر نوربخش نیز فرزند این سازمان است.

وی غیرسیاسی بودن را ویژگی دیگر دکتر نوربخش دانست و گفت: با خدای خود عهد کردم که تأمین‌اجتماعی را به صورت سازمانی غیرسیاسی درآورم و دکتر نوربخش نیز فردی متعادل است و با مشرب‌های مختلف کارکرده و افراد مختلف که با آنان مشورت کرده‌ام نیز از مدیریت اثربخش ایشان صحبت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز