رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌و‌گو با برنا:

به گردشگری سلامت بی‌توجهی شده است

۱۳۹۲/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۲:۰۴
کد خبر: ۱۴۴۳۱۴
به گردشگری سلامت بی‌توجهی شده است
عبدالرضا عزیزی گفت: در کشور نسبت به مقوله گردشگری سلامت توجه نشده است در حالی‌‎که می‌تواند درآمدزایی و ایجاد اشتغال به همراه داشته باشد.

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در کشور ما نگاه مثبت به حوزه میراث فرهنگی می‌شود اما باید مدیریت مثبت و مطلوبی نیز در این راستا وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: همه ایرانیان نسبت به مقوله جذب گردشگر و صنعت توریست و همچنین اهمیت آن در اقتصاد اطلاع و آگاهی دارند. مسئولان مربوطه باید به جای حرف زدن در عمل در راستای جذب توریست و گردشگر اقدامات موثری را انجام دهند.

عزیزی به نقش و اهمیت توریست سلامت در اقتصاد اشاره و تاکید کرد: توریست سلامت دارای اهمیت فراوانی است. با توجه به اینکه در کشور ما از نظر پزشکی پیشرفت‌های بسیار شده می‌توان از طریق گردشگری سلامت، کشورهای همجوار را جذب کرد که این امر هم برای این افراد با قیمت ارزان تمام می‌شود و همچنین می‌توانند بهترین خدمات را بگیرند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اگر مدیریت درست و برنامه‌ریزی صحیحی صورت گیرد به طور قطع و یقین می‌توان از حوزه گردشگری سلامت استفاده مفید و موثری شود.

وی ادامه داد: با ارائه خدمات مطلوب و مناسب می‌توان ایران را به همه دنیا معرفی کرد تا زمینه افزایش جذب گردشگر و توریست نیز فراهم شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که موضوع گردشگری سلامت در دوره‌ای مطرح شد در حال حاضر این مقوله و موضوع به کجا رسیده است و نتیجه آن چه شد؟ گفت: پاسخ این سوال را از قوه مجریه بپرسید.


نظر شما