استقرار گشت تاکسیرانی در محورهای پر تردد مسافران منطقه ۷

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۴۸۶۳۰
استقرار گشت تاکسیرانی در محورهای پر تردد مسافران منطقه ۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از آماده باش ناوگان تاکسیرانی این منطقه در روزهای بارانی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، کامران اخباری با اعلام این مطلب افزود: با توجه به شروع بارش‌های زمستانه ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه به طور آماده باش هستند و با تمام قوا به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه منطقه 7 در قلب پایتخت واقع شده است و مراکز اداری و تجاری فراوانی در این منطقه قرار دارند، خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیکی در منطقه 7 روان است و ما تمام تلاش خود را برای سرویس دهی هرچه بهتر به شهروندان بکار می گیریم.

معاون شهردار منطقه 7 تصریح کرد: با توجه به شروع بارش‌های بارانی، گشت‌های تاکسیرانی در محورهای پر ازدحام منطقه مستقر شده است. این گشت‌ها به جابه جایی شهروندان در ساعات اوج تردد کمک می کند تا مسافران در این باره مشکلی نداشته باشند.

اخباری به شناسایی نقاط مسافرخیز اشاره کرد و اظهار داشت: گشت تاکسیرانی صبح ها در محورهای سیدخندان به سمت غرب و چهارراه نظام آباد و همچنین بعدازظهرها در محورهایسیدخندان به سمت شرق، میدان امام حسین (ع) و سه راه معلم مستقر می شوند.

وی بازگشایی رمپ بزرگراه امام علی (ع) محدوده جنوب به خیابان شهید مدنی غرب را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد و اظهار داشت: با بازگشایی این رمپ از بار ترافیکی معابر و تقاطعات بزرگراه امام علی (ع) به خیابان سبلان، خیابان سبلان شمالی به چهارراه نظام آباد و رمپ بزرگراه امام علی (ع) به خیابان دماوند به طور چشمگیری کاسته می شود. همچنین حجم ترافیکی زیرگذر میدان امام حسین (ع) و در نتیجه بار ترافیکی خیابان انقلاب کمتر و تردد برای شهروندان آسانتر و سریعتر خواهد شد.

به گفته اخباری، نصب 7 عدد بشکه ایمنی، صد عدد استوانه ایمنی، 35 عدد نیوجرسی پلاستیکی، 200 عدد تابلوهای خطرنما، سه عدد تابلوهای هدایت مسیر و تابلوهای انتظامی، 150 مترمربع خط کشی بستر سطوح و نوشتار و 400 عدد چشم گربه ای از جمله اقداماتی بوده که برای ایمن سازی رمپ بزرگراه امام علی (ع) به خیابان شهید مدنی انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز