خرید و فروش ماهواره جرم است

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۸۸
خرید و فروش ماهواره جرم است
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: خرید و فروش ماهواره غیر قانونی بوده و جرم محسوب می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از سایت پلیس،سردار "حسن كرمی" صبح امروز با بیان این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در 10 ماهه سال جاری پنج باند تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره را منهدم و تعداد 28 هزار و 221 قطعه از این تجهیزات را كشف و ضبط كردند.

وی كشفیات صورت گرفته درباره تجهیزات ماهواره را شامل سه هزار و 529 دستگاه ریسیور، 10 هزار 595 دستگاه دیش و 14 هزار و 97دستگاه ال ان بی عنوان كرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در همین رابطه مامورین پلیس امنیت عمومی این فرماندهی طی چندین عملیات ویژه تعداد 778 نفر از عاملان فروش تجهیزات ماهواره را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

این مقام مسئول ماهواره را یكی از تهدیدات مهم جامعه برشمرد و بیان داشت: تحقیقات نشان داده كه افرادی كه به تماشای شبكه های ماهواره می نشینند، نوع گفتار ، رفتار و حتی میهمانی های خود را براساس تبلیغات و فیلم های این شبكه ها تنظیم می كنند.

وی با بیان اینكه تماشای برنامه های ماهواره آثار مخربی بر روی جوانان و نوجوانان دارد بر ضرورت آگاه سازی در این خصوص تاكید كرد و گفت: باید كاری كنیم كه مردم از این تهدیدات و آسیب ها آگاه شده و خودشان با هوشیاری و دقت كامل به سالم سازی محیط زندگی خود كمك كنند.

سردار كرمی با اشاره به غیر قانونی بودن خرید و فروش تجهیزات ماهواره به تمامی كسانی كه در این خصوص فعالیت دارند هشدار داد:در صورت مشاهده با عوامل خاطی با جدیت برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تقدیر از همكاری خوب مردم با پلیس در دستگیری مجرمان و خلافكاران از آنان خواست تا چنانچه اطلاعی از مكان های تهیه و توزیع این گونه تجهیزات دارند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممكن با این گونه افراد مقابله شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز