در جست‌و‌جوی والدین واقعی فاطمه کوچولو

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۶۹۶۶۳
در جست‌و‌جوی والدین واقعی فاطمه کوچولو
زن و مرد میانسال، ۳ سال پیش وقتی نوزاد شیرخواره‌ای را در امامزاده‌ای پیدا کردند، او را با خود به تهران آوردند تا بزرگش کنند اما سرانجام رازشان فاش شد.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری برنا،این زن و شوهر سال‌ها پیش ازدواج کرده بودند اما از نعمت بچه‌دار‌شدن محروم بودند. آنها 3 سال پیش به امامزاده‌ای در یکی از استان‌های مرکزی کشور رفتند و وقتی نوزاد چند روزه‌ای را در حیاط امامزاده دیدند تصمیم گرفتند پلیس را در جریان قرار ندهند و چون آرزوی بچه‌دار شدن داشتند، نوزاد دختر را با خود به تهران آوردند تا او را بزرگ کنند.

3 سال از این ماجرا می‌گذشت تا اینکه چند روز پیش مأموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران با تماس‌های مردمی در جریان این ماجرا قرار گرفتند. آنها با دستور قاضی راهی خانه این زوج در منطقه قیامدشت شدند و زن و شوهر حدودا 60 ساله را دستگیر کردند. 













آنها اعتراف کردند چون نوزاد را به‌صورت غیرقانونی با خود به تهران آورده بودند شناسنامه‌ای برایش نگرفته بودند.


سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: دستور انتشار تصویر دختربچه در روزنامه‌ها صادر شده و کسانی که پدر و مادر واقعی این دختربچه را می‌شناسند، می‌توانند اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های 73948280 و 73948261 در اختیار پلیس قرار دهند.

نظر شما