پایتخت به استقبال هوای گرم می‌رود

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۷:۰۱
کد خبر: ۱۷۱۷۳۷
پایتخت به استقبال هوای گرم می‌رود
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران سه‌شنبه هفته آینده در تهران، گفت: فردا اکثر نقاط کشور از جمله تهران نسبت به روز‌های دیگر گرم ‌تر می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری برنا، امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار کرد: امروز در ارتفاعات شرقی البرز و برخی مناطق شمال و جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده که به تدریج از میزان ابر کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: در برخی مناطق جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی زاگرس امروز بارش پراکنده گاهی با رعد و برق خواهیم داشت و تا شنبه برای جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق به ویژه در ساعات بعدازظهر دور از انتظار نیست.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جمعه با نفوذ جریانات شمالی در برخی مناطق شمال غرب، سواحل شمالی و شمال شرق شاهد افزایش ابر و بارش باران و همچنین وزش باد و کاهش نسبی دما خواهیم بود که ناگفته نماند دریای خزر اواخر جمعه و شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه در خصوص هوای تهران عنوان کرد: امروز و فردا پیشینه دما ۱۹ و امروز کمینه ۹ و برای فردا ۱۱ پیش‌بینی می‌شود که امروز نیز برای پایتخت وزش باد و در ارتفاعات آسمان ابری را پیش‌بینی می‌کنیم که فردا نیز کمی ابری و گاهی با وزش باد و جمعه کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

*امروز و جمعه هوای تهران سالم است

وی ادامه داد: برای تهران سه‌شنبه هفته آینده باراش باران پیش‌بینی شده و برای استان‌های شمالی جمعه و شنبه باراش باران خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: فردا اکثر نقاط کشور از جمله تهران گرم‌تر خواهد شد و در کل کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود که برای اصفهان، کردستان، ایلام، زنجان یک درجه افزایش دما خواهیم داشت؛ درست است که افزایش دما محسوس نیست ولی فردا اکثر نقاط کشور گرم‌تر از دیگر روزها خواهد شد.

نقشینه بیان کرد: جمعه دمای استان خوزستان به حدی گرم می‌شود که به ۳۱ درجه خواهد رسید.

وی بیان کرد: امروز هوای تهران سالم پیش‌بینی شده و فردا به دلیل این‌که سرعت وزش باد کم‌تر می‌شود شاهد ناسالمی هوا بوده ولی باز در جمعه هوای تهران سالم خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز