کودک شاهرودی عیدی‌های خود را وقف کرد

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۰۴:۴۲:۰۸
کد خبر: ۱۷۶۴۲۷
کودک شاهرودی عیدی‌های خود را وقف کرد
این کودک خردسال که با شور و شوق خاصی به همراه والدین خود در خیمه معرفت حضور یافته بود، «حسین سلطانعلی» نام داشت که یک میلیون ریال عیدی نوروزی خود را به خرید اوراق وقفی اخ
سرپرست اداره اوقاف شهرستان شاهرود گفت: کودک پنج ساله شاهرودی با حضور در خیمه معرفت در این شهرستان، یک میلیون ریال عیدی نوروزی خود را به خرید اوراق وقف بیمارستان تخصصی سرطان اختصاص داد.

به گزارشسرویس اجتماعی خبرگزاری برنا،، سیدمصطفی مجیدی در حاشیه بازدید از طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در شهرستان‌ شاهرود اظهار کرد: یک کودک خردسال پنج ساله، با حضور در خیمه معرفتی که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود برپا شده است، به جمع بی‌شمار واقفان خیراندیش پیوست.

وی تصریح کرد: این کودک خردسال که با شور و شوق خاصی به همراه والدین خود در خیمه معرفت حضور یافته بود، «حسین سلطانعلی» نام داشت که یک میلیون ریال عیدی نوروزی خود را به خرید اوراق وقفی اختصاص داد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: یکی از کارهای ارزنده سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جدید، جمع‌آوری کمک‌های ریز و درشت هموطنانمان برای گسترش فرهنگ وقف است.

مجیدی بیان کرد: این کمک‌ها در قالب طرح خرید اوراق وقف جمع‌آوری می‌شود و در نهایت برای احداث بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان در کشور هزینه خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود از برپایی خیمه‌های معرفت به همت این اداره در شهرستان‌ شاهرود خبر داد و گفت: برپایی خیمه‌های معرفت تا امروز توانسته است مخاطبان بی‌شماری را به سوی خود بکشاند و اثرگذاری قابل توجهی در جامعه دارد.

مجیدی بیان کرد: در همین راستا، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و فعالیت‌هایی که مبلغان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود در دست اجرا دارند، پیش‌بینی می‌شود روز به روز به شمار مخاطبان طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در این شهرستان افزوده شود.
نظر شما