سال آینده تمام محصولات پالایشگاه نفت اصفهان با استاندارد یورو ۴ تولید می‌شود.

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۶۴۸۶۷
رییس بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه نفت اصفهان گفت:« با راه اندازی واحد سوم تولید بنزین یورو 4 ، تمام محصولات این پالایشگاه با استاندارد یورو 4 تولید می‌شود.»

 رییس بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه نفت اصفهان گفت:« با راه اندازی واحد سوم تولید بنزین یورو 4 ، از اوایل سال آینده تمام محصولات این پالایشگاه با استاندارد یورو 4 تولید می‌شود. »

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، احمد دزفولی گفت:« پالایشگاه نفت اصفهان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده فرآورد های نفتی در کشور است که بعد از پالایشگاه آبادان در رتبه دوم قرار دارد. »

وی افزود: «براساس مصوبه کاهش آلودگی هوا مقرر شده است پالایشگاه ها محصولاتی با استاندارد یورو 4 و 5 تولید کنند که اکنون پالایشگاه نفت اصفهان روزانه 3 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو 4 تولید می کند. »

به گفته وی اکنون روزانه 10 میلیون لیتربنزین با استاندارد یورو 2 تولید می شود.

دزفولی ادامه داد: «همچنی تولید گازوییل با استاندارد یورو 4 نیز در دستور کار پالایشگاه نفت اصفهان قرار دارد که در راستای بهبود فرایند تولید محصولات پاک اجرا می شود.  اکنون حدود 30 درصد پروژه تولید گازوییل با استاندارد یورو 4 انجام شده و از سال 95 به طور کامل تولید می شود. »

دزفولی تاکید کرد:« پالایشگاه نفت اصفهان با راه اندازی 3 پروژه زیست محیطی موفق به تولید بنزین با استاندارد یورو 4 شده است که اکنون در کلان شهر اصفهان توزیع می شود.  بر اساس رسالت زیست محیطی که پالایشگاه نفت اصفهان دارد طبق سنوات گذشته در نمایشگاه محیط زیست شرکت کرده است و قطعا به نتایج خوبی دست خواهد یافت.»

نظر شما