مابه‌التفاوت دستمزد کارکنان تامین اجتماعی تا خردادماه واریز می‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۶۲
مابه‌التفاوت دستمزد کارکنان تامین اجتماعی تا خردادماه واریز می‌شود
مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی گفت: مابه‌التفاوت دستمزد کارکنان این صندوق که حقوق آنها افزایش یافته است پیش از خرداد ماه به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، رحمت الله حافظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رایزنی و مساعدت هایی که از سوی معاونت سرمایه انسانی رییس جمهور صورت گرفته است، معوقات کارکنان تامین اجتماعی پرداخت و مابه التفاوت دستمزد افرادی که حقوق آنها در سال های 88 و 89 افزایش یافته است نیز پیش از خرداد ماه به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در ادامه با بیان این که حقوق کارکنان این سازمان 16درصد در مجموع 2سال افزایش یافته است، درباره افزایش حقوق در سال 90نیزتصریح کرد: در این خصوص ما منتظر مصوبه هیات دولت هستیم تا به محض تصویب نسبت به پرداخت آن اقدام می کنیم.


کسری بودجه نداریم

حافظی همچنین درباره کسری بودجه در سازمان متبوعش توضیح داد: کسری سال گذشته ناشی از معوقات مراکز درمانی بوده که امسال با توجه به روزآمد شدن پرداخت مطالبات این مراکز، کسری نخواهیم داشت.

وی درباره صدور کارت هوشمند سلامت گفت: این موضوع نیازمند بررسی در صندوق های بیمه گر است که با حضور کارشناسان در حال بررسی است.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی درباره بدهی دولت به تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: این مبلغ بدهی نیست بلکه دین دولت به تامین اجتماعی است که 21هزار و500میلیارد تومان بوده و در حال حاضر در 3مرحله به صورت سهام پرداخت شده است.

حافظی ادامه داد: پیش بینی می شود 7هزار میلیارد تومان اعتبار برای بودجه 90 در نظر گرفته شود که این مبلغ به صندوق بازنشستگی و بنیاد شهید نیز پرداخت خواهد شد و پیش بینی می کنیم که 5هزار میلیارد تومان آن نیز در اختیار تامین اجتماعی قرار گیرد.


تعیین مشاغل سخت به عهده وزارت کار است

وی درباره پوشش بیمه ای مشاغل گفت: تعیین مشاغل سخت به عهده وزارت کار است و این موضوع را باید این وزارتخانه پیگیری کند.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی درباره افزایش 6درصدی حقوق بازنشستگان در سال گذشته نیز به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: تیم جدید مردادماه سال گذشته روی کار آمدند و شهریورماه توانستیم مابه التفاوت 6ماهه را پرداخت کنیم اما برای امسال به محض تصویب دولت این مبالغ پرداخت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز