سومین همایش قلب کودکان ایران برگزار می‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۹:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۰۷
سومین همایش قلب کودکان ایران برگزار می‌شود
سومین همایش قلب کودکان ایران از سی و یکم فروردین تا دوم اردیبهشت ماه با هدف ارائه تازه‌های تشخیصی و درمانی بیماری‌های مادرزادی قلبی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، نایب رییس انجمن قلب کودکان ایران با بیان این که سومین همایش قلب توسط این انجمن و در مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی برگزار می‌شود، اظهار داشت: بیش ‌از پانصد متخصص از سراسر کشور در این همایش حضور خواهند یافت. 

دبیر سومین همایش قلب کودکان افزود: از میان مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه همایش، 50 مقاله پذیرفته شده که در ایام برگزاری همایش به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های جانبی همایش نیز گفت: انجام 6 جراحی زنده در حوزه اقدامات مداخله غیرجراحی قلب و عروق کودکان برای درمان، اجرای سه پانل و چهار کارگاه با موضوعات جراحی و اقدامات مداخله‌ای، اکوجنینی، paceMaker، Stenting CHD HoterMonitoring از برنامه‌های سومین همایش قلب کودکان است.

نایب رییس انجمن قلب کودکان ایران با اعلام حضور سخنرانانی از کشورهای آلمان، مالزی، لهستان و یونان برای ارائه سخنرانی و اقدامات غیر جراحی قلب و عروق در این همایش، خاطرنشان کرد: متخصصان قلب کودکان و بالغان، جراحان قلب و عروق، متخصصان بیهوشی قلب و عروق، متخصصان و فوق تخصص‌های کودکان، پزشکان عمومی و پرستاران نیز در این همایش حضور دارند.

دبیر علمی همایش در خاتمه تأکید کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.Ispccongress.ir ‌ مراجعه یا با شماره تلفن 22663212 تماس حاصل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز