مدیر کل سازمان های مردم نهاد وزارت کشور در گفت‌وگو با برنا

همایش ملی سمن ها اوایل اسفند ماه برگزار می شود

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۷۲
همایش ملی سمن ها اوایل اسفند ماه برگزار می شود
مدیر کل سازمان های مردم نهاد وزارت کشور گفت: همایش ملی سازمان های مردم نهاد از سوی وزارت کشور اوایل اسفند ماه با حضور تمامی سمن ها برگزار می شود.

مهدی شریفی مدیر کل سازمان های مردم نهاد وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هنوز زمان دقیق برگزاری این همایش ملی مشخص نشده است، اما قریب به یقین این همایش در اوایل اسفند ماه برگزار می شود.

مدیر کل سازمان های مردم نهاد وزارت کشور افزود: قرار بود که این همایش همزمان با دهه فجر برگزار شود، اما با توجه به آنکه هر کدام از این سازمان های مردم نهاد در این دهه برنامه های خاص خود را دارند، برگزاری آن به تعویق افتاد.

شریفی هدف از برگزاری این همایش را تعامل سازمان های مردم نهاد با یکدیگر و انتقال تجربیات عنوان کرد و گفت: با برگزاری این همایش، فعالیت گسترده سمن ها نیز در سطحی گسترده دیده می شود. همچنین حس رقابت برای فعالیت بیشتر نیز در میان این سازمان ها ایجاد خواهد شد.

به گفته مدیر کل سازمان های مردم نهاد وزارت کشورهم اکنون سمن ها نقش بازوی کمکی دولت را بازی می کنند و به طور قطع اگر مسئولان کشوری آشنایی بیشتری با آنها پیدا کنند، تعامل بیشتری میان آنها برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز