امروز دشمنان خواص با بصیرت را نشانه گرفته اند

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۱۲۸
امروز دشمنان خواص با بصیرت را نشانه گرفته اند
معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران، گفت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به نظام خواص با بصیرت را به جای خواص سیاسی نشانه گرفته اند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، مسعود زریبافان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان با اشاره به این مطلب گفت: دانشمندان با الگوبرداری از ایثارگران، کار و تلاشی شبانه روزی در عرصه های علمی می کنند و آسایش خود را فدای مردم می سازند تا کشورمان سرافراز باشد و این چیزی است که دشمنان نظام بر نمی تابند و آنان را مورد حمله های خصمانه خود قرار می دهند.

وی اضافه کرد: دشمنان برای دستیابی به اهداف شوم خود به خواص سیاسی حمله نمی کنند؛ ولی به محافل علمی ودانشمندان ما حمله کرده و با به شهادت رساندن آنان چهره حقیقی خود را به نمایش می گذارند.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه ایثارگران در نهضت بصیرت سال گذشته طلایه دار بودند، گفت: مردم کشورمان سال گذشته با تأسی به رهنمودها و فرمایشات هوشمندانه مقام معظم رهبری توانستند نهضت بصیرت را به پیروزی رسانند و فتنه را خنثی کنند که ایثارگران در این نهضت طلایه دار بودند.

همچنین وی با اشاره به اینکه اهدای نشان ملی ایثار به خانواده شهدا و ایثارگران در سراسر کشور ادامه می یابد، افزود: مراسم اهدای نشان ملی ایثار ادامه می یابد تا زمانی که همه خانواده های شهدا و ایثارگران مورد تکریم قرار گیرند.

زریبافان در ادامه با بیان اینکه آغاز طرح هدفمند کردن یارانه ها، ایثارگری بزرگی است، گفت: رییس جمهور کشورمان علیرغم توصیه های دوستان نزدیک برای پرهیز از اجرای این طرح عظیم اقتصادی با تلاشی شبانه روزی و با خلوص نیت و همتی مضاعف برای اجرای این طرح می کوشد تا به گفته خود، با اهدای آبروی خویش زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز