مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی:

مصوبات سفرهای استانی دولت را پیگیری می کنیم

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۳:۰۰
کد خبر: ۴۱۷۱
مصوبات سفرهای استانی دولت را پیگیری می کنیم
مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی، پیگیری مصوبات دولت را یكی از اهداف سفرهای استانی مدیران ارشد این صندوق اعلام كرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره‌ كل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق تأمین‌اجتماعی، دكتر حافظی با بیان این مطلب، گفت: سفرهای استانی مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق تأمین‌اجتماعی به استان‌ها همسو با سفرهای هیأت دولت صورت گرفته و در این سفرها پیگیر نحوه اجرای مصوبات دولت در حوزه تأمین‌اجتماعی و رفع موانع احتمالی هستیم.

وی با بیان اینكه سفرهای استانی فرصت تسریع در حل مشكلات را فراهم می‌كند، افزود: حضور مدیرعامل و مدیران ارشد در این سفرها كمك می‌كند تا مشكلات قانونی و موانع احتمالی با تشریك مساعی مسئولان برطرف شود و در اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها تسریع صورت گیرد.

مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینكه تسریع در پروژه بیمارستان تأمین‌اجتماعی ماهشهر در راستای پیگیری مصوبات سفر استانی هیأت دولت در سال 87 و تأكید بر تكمیل آن صورت گرفته اظهار داشت: احداث ساختمان جدید بیمارستان تأمین‌اجتماعی 17 شهریور آبادان و دستور جذب نیرو برای این مركز، افتتاح MRI بیمارستان تأمین‌اجتماعی امیرالمؤمنین اهواز و همچنین تبدیل پلی‌كلینیك تأمین‌اجتماعی سوم خرداد خرمشهر به مركز شبانه‌روزی از جمله اقدامات صندوق تأمین‌اجتماعی برای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان این صندوق و اجرای مصوبات دولت در استان خوزستان بوده است. 

حافظی با بیان اینكه حضور در مراكز بیمه‌ای و درمانی، دیدار با كاركنان و مراجعان همسو با فرهنگ پاسخگویی و نگاه علاج جویانه به موانع و مشكلات صورت می‌گیرد، تصریح كرد: در سفرهای استانی اهتمام به پیگیری و اجرای مصوبات استانی در رابطه با تعهدات صندوق تأمین‌اجتماعی با جدیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینكه سفرهای استانی به تقویت همبستگی و توزیع عادلانه فرصت‌های ملی كمك می‌كند، گفت: صندوق تأمین‌اجتماعی و مدیران ارشد این صندوق بر ادامه سفر به استان‌ها و دیدار بی‌واسطه با مردم، مسئولان استانی و كاركنان تأمین‌اجتماعی تأكید داشته و بر انجام آن اهتمام می‌ورزند.

مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: با سفر به استان‌ها، مسئولان و مدیران استان نیز می‌دانند كه عملكرد آنان زیر ذره‌بین مسئولان ارشد بوده و كاركردشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز