معاون پرورشی وتربیت بدنی وزارت آموزش وپروش

تمام معلمان كشور وظیفه تربیتی دارند

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۸:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۶۷
تمام معلمان كشور وظیفه تربیتی دارند
معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمام معلمان و فرهنگیان كشور وظیفه تربیت دانش‌آموزان رادارند.
به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش زكریا یازرلو معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه هیچ آموزگاری امكان ندارد درگیر كارهای تربیتی نشود افزود : ما امروز با ایرانی سرافراز مواجه هستیم كه در عرصه علم حرف‌های بسیار مهمی دارد و شرایطی دارد كه بانك جهانی اعلام می‌كند ایران تجربیات خود را در زمینه هدفمندی یارانه‌ها ذكر كند كه این نتیجه فعالیت و هنرمندی شعار فرهنگیان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری افتخار را تحت عنوان جامعه دانش بنیان با هویت اسلامی تبیین كرده‌اند، تصریح كرد: ماموریت اصلی ما بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری آن است كه افرادی شجاع، خوشخو، خیر خواه وامیدوار به آینده تربیت كنیم.

وی افزود: باید ارزشها، باورها و احساسات دانش‌آموزان را درك كنیم تا اینكه بفهمیم اختلافات و یاهمگرایی آنها با نسل ما چیست و برای رفع نیازهای آنها باید چه كنیم.

لازم به ذكر است یازرلو معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش درادامه این جلسه به طرح محورها و راهبردهای این معاونت در مقطع متوسطه پرداخت.


نظر شما