استاندار تهران :

شهرسلامت در تهران می‌تواند مرجع بیماران سراسر دنیا باشد

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۴۰۷
شهرسلامت در تهران می‌تواند مرجع بیماران سراسر دنیا باشد
استاندار تهران گفت : شهر سلامت در تهران اگر به درستی طراحی و پیگیری شود می‌تواند برای تمام دنیا الگو و محل رجوع شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، مرتضی تمدن در مراسم افتتاح بیمارستان امام زمان (عج) شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: با افتتاح این بیمارستان تعداد تخت های بیمارستانی شهرستان به 200 تخت افزایش می یابد.

استاندار تهران با بیان این مطلب که این بیمارستان با همت و تلاش بخش خصوصی ساخته و اكنون به شهروندان شهرستان تقدیم شده است، افزود: سرانه تخت بیمارستانی در اسلامشهر به سرعت در حال افزایش است. 

وی تصریح کرد: با اختصاص 4میلیارد تومان كه امروز در شورای برنامه ریزی مصوب شد، بیمارستان400تختخوابی اسلامشهر تا سال 1392به پایان خواهد رسید .

وی تصریح كرد : فرآیند زندگی در تهران به گونه ای است كه اكنون باید نقش پذیری شهرستان های اطراف تهران پیش از گذشته باشد .

تمدن با اشاره به این كه توسعه بیمارستان ها و تقاضا های بخش خصوصی برای تاسیس بیمارستان به شهرسلامت منتقل می شود ،یاد آورد شد: ‌بیمارستان ها،كلینیك های تخصصی، تمام امكانات پمربوط به آن و خدماتی بخش درمان در شهرسلامت استقرار می یابد .

استاندار تهران با اشاره به این که مطالعات ایجاد شهر سلامت توسط مشاور در حال انجام است، تصریح كرد: اگر این شهر به درستی طراحی و پیگیری شود می‌تواند برای تمام دنیا الگو و محل رجوع شود.

وی سلامت را یكی از مراكز توریسم درمانی در آینده برای تهران و كل كشور خواند و گفت: به طور حتم این شهر در اطراف شهر تهران و در یكی از مناطق خوش آب و هوا و مناطق پیرامونی شهر ایجاد می شود .

تمدن به مشكلات بیمارستان های شهر تهران اشاره كرد و یاد آورشد: اكنون برای توسعه بیمارستان های شهر تهران مشكلات فراوانی وجود دارد ضمن آن كه زباله یا فاضلاب بیمارستان ها برای شهروندان و مدیریت شهری تبدیل به یك معضل شده است كه اگر كه تدبیر درستی صورتی نگیرد بطور حتم دچار مشكل خواهیم شد .

استاندار تهران تاسیس شهر سلامت را از مهمترین برنامه های استاندار تهران و وزارت بهداشت برای حل كامل مشكل بیمارستان های شهرتهران دانست و گفت: این بیمارستان برای 100نفر بطور مستقیم و 300نفر بطور غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است .

گفتنی است بیمارستان 100تختخوابی امام زمان (عج) در شهرستان اسلامشهر توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 12.5میلیارد تومان بجز هزینه خرید زمین آن در 8هزار متر مربع زیر بنا با 4بخش داخلی ،اطفال ،زنان و زایمان و جراحی همراه با درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز