پیام رییس جمعیت هلال‌‌احمر به مناسبت روز جوان:

جوانان سرمایه‌های گرانقدر جمعیت هلال‌احمر در عرصه انساندوستی هستند

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۹:۱۳
کد خبر: ۶۲۹۶۹
جوانان سرمایه‌های گرانقدر جمعیت هلال‌احمر در عرصه انساندوستی هستند
رییس جمعیت هلال‌احمر در پیامی به مناسبت روز جوان، جوانان را سرمایه‌های گرانقدر جمعیت هلال‌احمر و سهامداران اصلی عرصه انساندوستی و مظهر مهرورزی و نیكوكاری دانست.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر؛ متن پیام ابوالحسن فقیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جایگاه رفیع جوانان و دوره جوانی در تعالیم و آموزه‌های دینی به عنوان نقطه عطف تحول، پویایی و هدایت انسان در جهت نیل به رشد و كمال معنوی ترسیم شده است؛ با نگاهی گذرا به تاریخ پرفراز و نشیب انبیاء الهی اوج تجلی و تبلور تحولات بنیادین و مؤثر آنان را در دوره جوانی مشاهده می‌نماییم. تا جایی كه به فرموده امام علی(ع) « یاران حضرت مهدی موعود(عج) را جوانان تشكیل می‌دهند». در این میان تاریخ درخشان ایران اسلامی در طول حیات پربركت اجتماعی- فرهنگی و علمی خود شاهد تحولات عظیمی بوده است كه بی‌شك جوانان برومند این مرز و بوم به لحاظ برخورداری از روحیه خودباوری، نوآوری، ایثار و فداكاری با تأسی به اسوه و الگوی جوانان، حضرت علی اكبر(ع) با درخشش چشمگیر و بی‌نظیر خود در عرصه‌ها، رویدادها و مقاطع حساس نقش ممتازی را ایفا نموده‌اند.

در این راستا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به لحاظ برخورداری از اهداف بشردوستانه و انسانی كه ریشه در عمق فطرت انسان‌ها دارد با عضویت و مشاركت فعال جوانان در سطوح و رده‌های مختلف زمینه تحقق این آرمان متعالی را فراهم می‌نماید و در صدد است با جذب جوانان به منظور آماده سازی ایشان در انجام خدمات امدادی و اجتماعی مورد نیاز جامعه، تقویت حس مشاركت جویی و نیكو كاری و كمك به وفاق و همدلی بین قشر جوان و توسعه مشاركت آنان در تصمیم سازیها و تصمیم گیریها، بستر مناسبی را در جهت تداوم و استمرار همكاری جوانان عزیز ایران اسلامی با جمعیت هلال احمر فراهم سازد.

جوانان عزیز
شما به عنوان سرمایه‌های گرانقدر این نهاد مقدس و سهامداران اصلی عرصه انساندوستی و مظهر مهرورزی و نیكوكاری به شمار می‌آیید كه با همت استوار و خدمات ماندگار و عزم راسخ خود می‌توانید ما را در غلبه بر حوادث اعتلا و اقتدار بخشید.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و در سال مزین به سال جهاد اقتصادی، سالروز ولادت خوش یمن حضرت علی‌اكبر(ع) و روز جوان را در آستانه ولادت حضرت مهدی موعود (عج) به كلیه اعضای جوان جمعیت هلال احمر تبریك و تهنیت عرض می‌نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز