انگیزه قتل:جای پارک موتورسیکلت !!!!

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۲:۴۹
کد خبر: ۶۹۱۹۵
انگیزه قتل:جای پارک موتورسیکلت !!!!
علت درگیری به خاطر محل پارک موتور بود ؛ در حال بستن لوازم خود بر روی موتور بودم که در یک لحظه مسیر خیابان بسته شد و عباس به خاطر همین موضوع به من اعتراض کرد.

 به گزارش سرویس اجتماعی برنا ،سیزدهم مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری 207 شهر جدید پردیس واقع در جاده دماوند از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان یک فقره درگیری منجر به استفاده از سلاح سرد ، در فاز 3 پردیس قرار گرفتند .
 
با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد که درگیری بین دو نفر به اسامی "عباس" و "حمید" روی داده است که در حین درگیری ، حمید با استفاده از یک قبضه چاقو ضربه ای را از ناحیه گردن به عباس وارد کرده است .

با مراجعه مأموران به مرکز درمانی مشخص شد که عباس به علت شدت جراحت وارده از ناحیه گردن و شدت خونریزی به قتل رسیده است. بلافاصله تحقیقات مقدماتی جهت دستگیری حمید آغاز و مأموران با بهره گیری از اظهارات شهود موفق به شناسایی محل سکونت وی در فاز 2 شهر جدید پردیس شده و پس از مراجعه به این محل ، متهم "حمید " را در حالیکه در حال تعویض لباس های خون آلود بود ، به اتهام قتل "عباس " دستگیر و به کلانتری انتقال دادند .
 
با تشکیل پرونده مقدماتی  به دستور ، بازپرس شعبه پنجم ویژه قتل دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره دهم و مراجعه آنها به محل وقوع قتل ، تعدادی از شاهدان صحنه درگیری منجر به قتل شناسایی و تحقیقات از آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ شاهدان درگیری در اظهارات خود به کارآگاهان گفتند : با شنیدن صدای درگیری و داد و فریاد و فحاشی خود را به محل درگیری رسانده و مشاهده کردیم که عباس و حمید با یکدیگر درگیر شده اند که این درگیری به داخل مغازه نیز کشیده شد ؛ ناگهان حمید با چاقویی که در دست داشت عباس را از ناحیه گردن مورد ضربه قرار داد و در حالیکه همچنان چاقو را رد دست داشت ، از محل متواری شد.
 
متهم نیز در اعترافات خود در خصوص زمان درگیری به کارآگاهان گفت : " علت درگیری به خاطر محل پارک موتور بود ؛ در حال بستن لوازم خود بر روی موتور بودم که در یک لحظه مسیر خیابان بسته شد و عباس به خاطر همین موضوع به من اعتراض کرد و پس از آن بود که با بالا گرفتن درگیری لفظی ، میان من و عباس درگیری فیزیکی ایجاد شد و او نیز مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که در همین زمان همسایه ها دخالت کرده و ما را از یکدیگر جدا و مرا به داخل مغازه بردند . وی ادامه داد : من که به خاطر کتک خوردن از سوی عباس بسیار عصبانی شده بودم ، در یک لحظه چاقویی را که از قبل در داخل مغازه مبل سازی جای مانده بود برداشتم که در همین زمان ، عباس مجددا به سمت من آمد و در حالیکه در حال بلند شدن از زمین بودم ، ناگهان تعادلم به هم خورد و در شرایطی که در حال زمین خوردن بودم ، چاقویی که در دستم بود به گردن عباس برخورد کرد که باعث خونریزی و پارگی شدید گردن او شد .
 
متهم افزود : بلافاصله بعد از آن به خانه آمدم تا لباس هایم را عوض کنم که پس از گذشت دقایقی مأموران به در منزل آمده و در آن لحظه متوجه شدم که عباس به خاطر ضربه چاقویی که در دست من بود ، کشته شده است " . سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه اعلام این خبر گفت : "در حال حاضر تحقیقات تکمیلی در این خصوص در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و متهم نیز با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم قرار دارد ".


نظر شما