مشاور هواشناسی در گفت‌وگو با برنا

تهران از فردا بارانی می شود

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۴:۱۰
کد خبر: ۶۹۲۳۸
تهران از فردا بارانی می شود
مشاور دفتر پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با کاهش 3 درجه ای دما در پایتخت پیش بینی می شود در نقاط شمالی تهران شاهد بارش باران باشیم.

پرویز رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طی 48 ساعت آینده دمای هوای پایتخت تا 3 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و دما به 35 درجه می رسد، بر این اساس پیش بینی می شود در مناطق شمالی و کوهپایه ای تهران مانند دماوند، آبعلی و فیروز کوه شاهد بارش پراکنده باران باشیم.

وی در ادامه افزود: بارش باران در سواحل جنوبی دریای خزر که از روز گذشته آغاز شد  و تا روز چهارشنبه ادامه دارد و در این مدت در استان های گیلان، مازندران، گلستان و شمال استان سمنان آب گرفتگی معابر عمومی پیش بینی می شود.

مشاور دفتر پیش بینی آب و هوای کشور با اشاره به کاهش تدریجی دما از هفته گذشته در نوار ساحلی گفت: از روز چهار شنبه هفته گذشته کاهش دما در نوار ساحلی کشور بسیار محسوس و تا 10 درجه گزارش شده است.

رضازاده در ادامه درباره بروز گرد و غبار در کشور خاطر نشان کرد: طی چند روز آینده در هیچ یک از نوار غربی و شرقی کشور که مستعد وقوع گرد و غبار است، این پدیده بروز نمی کند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز