وزیر رفاه و تامین اجتماعی خبر داد

بازپرداخت وام مسکن معلولان توسط اعضای هیأت دولت

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۵:۰۰
کد خبر: ۸۱۸۳
بازپرداخت وام مسکن معلولان توسط اعضای هیأت دولت
وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت:هریک از اعضای هیأت دولت بازپرداخت وام مسکن یک معلول را برعهده می گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،صادق محصولی در حاشیه افتتاحیه چهارمین جشنواره تئاتر معلولان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به ازای هر واحد مسکونی 20میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4درصد در نظر گرفته شد و 110هزار تومان قسط ماهیانه آن خواهد بود که از اجاره یک ماه خانواده کمتر است.خیرین می توانند کمک کرده تا اقساط مربوط به مسکن معلولان پرداخته شود و آن ها را راحت تر به زندگی خود ادامه دهند.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی افزود: تمامی معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی که برای طرح مسکن معلولین ثبت نام کرده اند می توانند از این تسهیلات استفاده کرده و صاحب خانه شوند.

محصولی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش درباره طرح هدفمندی یارانه ها گفت: در طرح هدفمندی یارانه ها چیزی که مورد توجه قرار دارد تامین اجتماعی است و ما در این بخش برای صنوف ضعیف و کسانی که توانایی پرداخت بیمه تامین اجتماعی ندارند تسهیلاتی برای تحت پوشش قرار گرفتن ر نظر گرفته ایم. از جمله این صنوف کسانی هستندکه در آسایشگاه های سالمندان و مراکز نگهداری از معلولان شاغل هستند، که دولت قسمتی از حق بیمه آنها را منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها پرداخت خواهد کرد.

وی همچنین از بازگشایی سایت refahi.ir در اسفندماه سال جاری برای ثبت نام خبرداد.

نظر شما