رییس‌جمهور در دیدار رهبر مسلمانان باكو:

ضرورت ارتباط تنگاتنگ میان علمای ایران و آذربایجان

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۴۹۱
ضرورت ارتباط تنگاتنگ میان علمای ایران و آذربایجان
رییس‌جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت ارتباط گسترده و تنگاتنگ میان علمای ایران و آذربایجان در جهت ترویج و تقویت فرهنگ اسلامی تاكید كرد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، دكتر محمود احمدی‌نژاد عصر دیروز در جریان سفر به كشور آذربایجان در دیدار پاشازاده رهبر مسلمانان باكو با اشاره به روابط برادرانه دو كشور گفت: مناسبات ایران و آذربایجان باید در تمامی زمینه‌ها گسترش یافته و تقویت شود و در این راستا رهبران و علمای دینی از نقش سازنده و تاثیرگذاری برخوردار است.

رییس‌جمهور تصریح كرد: ایران و آذربایجان هنوز در ابتدای راه قرار دارند و باید برای پیشرفت خود و ترویج فرهنگ اسلامی میان دو ملت بیش از پیش تلاش و همكاری صورت گیرد.

دكتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینكه شیاطین هرگز خواهان صلح و دوستی میان برادران نیستند، بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان تاكید و خاطر نشان كرد: نباید اجازه دهیم تا فاصله‌ای میان دو ملت و برادران باشد و باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای تقویت دوستی و برادری استفاده كنیم.

رییس‌جمهور با بیان اینكه جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و اقتدار آذربایجان را به نفع خود می‌داند، اظهار داشت: ایران و آذربایجان نمی‌توانند لحظه‌ای از یكدیگر جدا باشند.

دكتر احمدی‌نژاد افزود: باید رفت و آمدها و ارتباطات میان علمای دو كشور بیش از گذشته انجام شود تا بدخواهان نتوانند با دروغ‌پردازی، مساله و شبهه‌ای ایجاد كنند.

پاشازاده رهبر مسلمانان باكو نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای گسترش فرهنگ و معارف اسلامی، رفت و آمد و ارتباطات میان مسوولان ایران و آذربایجان را موجب تحكیم بیش از پیش مناسبات دوكشور دانست و بر ضرورت تقویت این روابط و گسترش همكاری‌های به‌ویژه در عرصه فرهنگی تاكید كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز