باحکم رییس جمهور صورت گرفت؛

انتصاب الهام به‌عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۲۵۴
انتصاب الهام به‌عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
احمدی نژاد در حکمی غلامحسین الهام را به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به پایگاه اطلاع رسانی دولت، احمدی نژاد در حکمی غلامحسین الهام را به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

متن حکم رییس جمهور بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامحسین الهام

سلام علیکم

به استناد اصل 175 قانون اساسی و در اجرای بند 1 ماده 2 قانون نحوه اجرای اصل مزبور، جناب عالی را که از تجارب ارزنده در امور رسانه ای برخوردار هستید به عنوان «نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می نمایم.

انتظار دارد با اعمال نظارت شایسته بر برنامه‌های رسانه ملی، مدیریت سازمان صدا و سیما را در جهت ترویج و تحکیم مبانی دینی، اخلاقی و هویت ملی و نیز تبیین گفتمان دولت اسلامی یاری دهید و روند امور و تحلیل محتوایی برنامه‌های رسانه ملی را به طور نوبه‌ای به اینجانب گزارش نمایید.

تداوم توفیقات شما را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسالت دارم.
 

محمود احمدی نژاد

متن نامه قدرانی دکتر احمدی نژاد از علی اکبر جوانفکر نیز به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی اکبر جوانفکر

سلام علیکم

بدینوسیله از تلاش‌های ارزشمند جنابعالی در دوران تصدی مسوولیت نماینده «رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم این زحمات در پیشگاه خداوند متعال ماجور بوده و نیز در تمام مراحل زندگی در خدمت به مردم عزیز و میهن اسلامی موفق و موید باشید.

محمود احمدی نژاد

نظر شما