با حضور دکتر احمدی‌نژاد صورت گرفت؛

بهره برداری از بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید بسطامی شاهرود و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ولایت دامغان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۸۳۸
بهره برداری از بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید بسطامی شاهرود و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ولایت دامغان
با حضور رییس‌جمهور بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید بسطامی شاهرود و بیمارستان 160 تختخوابی ولایت شهرستان دامغان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز، در جریان سفر به استان سمنان، با حضور در محل نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی شهید بسطامی شهرستان شاهرود، ضمن افتتاح رسمی این نیروگاه از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و با توضیح مدیران، متخصصان و دست اندرکاران در جریان چگونگی روند احداث و بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی شاهرود قرار گرفت.

نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی شاهرود با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان و در زمینی به مساحت 50 هکتار احداث شده و شامل دو بخش گازی و یك واحد بخار به ظرفیت 160 مگاوات است که ظرفیت تولید بخش گازی آن 324 مگاوات برق است.

افزایش ظرفیت پست‌های برق موجود و بهبود کیفیت برق در نقاط مختلف استان، پایداری شبکه، کاهش خاموشی ها، کاهش تلفات برق در شبکه، تامین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز استان در بخش صنعت وکشاورزی و افزایش آمادگی شبکه برق استان برای طراحی و ایجاد و اتصال طرحهای جدید صنعت برق از جلمه اهداف و دستاوردهای بهره برداری از این نیروگاه است. 

همچنین در ادامه برنامه‌های سفر به استان سمنان، با حضور در شهرستان دامغان ضمن افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی ولایت از بخش‌های مختلف آن نیز بازدید كرد.

بیمارستان 160 تختخوابی ولایت دامغان در زمینی به مساحت 5 هکتار و زیربنای 19 هزار مترمربع، با مجموع اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است.

بیمارستان ولایت دامغان دارای بخش‌های فیزیوتراپی، كلینیك داخلی قلب، پوست و عفونی، كلینیک جراحی، ارتوپدی، چشم، اورژانس، پلی‌كلینیك، بستری جراحی مردان و زنان، بستری كودكان، زنان و زایمان، بخش‌های مراقبت‌های ویژه و آزمایشگاه می‌باشد.

70 درصد تخت‌های بستری این بیمارستان از آخرین فناوری روز و به صورت الكترو مكانیكال بهره می‌برند و همچنین این بیمارستان از دستگاه‌های تصویربرداری دیجیتال و آنالوگ برخوردار است.

همچنین بیمارستان ولایت دامغان مجهز به دستگاه‌های سی‌تی‌اسكن دو اسلایس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز