براساس اطلاعیه‌ای ازسوی روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور؛

نقل‌قول منتسب به رحیم‌مشایی درباره اسلام‌گرایی تکذیب شد

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۰۱:۳۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۲۲۹
نقل‌قول منتسب به رحیم‌مشایی درباره اسلام‌گرایی تکذیب شد
مرکز روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهوری در اطلاعیه‌ای، با تکذیب نقل‌قول منتسب به اسفندیار رحیم‌مشایی، رسانه‌ها را به خودداری از تفسیر به رأی و اعمال سلایق توصیه کرد.

به گزارش برنا، در اطلاعیه مرکز روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهوری آمده است: رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه نقل‌قول‌های تحریف‍‌شده و مبتنی بر تفسیر به رأی خود را درباره پایان اسلام‌گرایی به مشایی انتساب داده‌اند و این مطالب که با کمال تأسف، برخی سایت‌های خبری داخلی نیز همسو با آنان به آن دامن زده‌اند، عاری از حقیقت است و هدفی جز پیشبرد مطامع خاص سیاسی و گروهی را نمی‌توان برای آن متصور بود.

مرکز روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهوری یادآور شد: تأکید رحیم‌مشایی- همان‌طور که از ابتدا صراحتاً اعلام کرده_ این است که به‌دلیل تبلیغات سوء غربی‌ها علیه اسلام و بزرگ‌نمایی برخی از گروه های خشونت‌طلب اسلامی مشهور دنیا، تبلیغ با عنوان اسلامی به‌تنهایی کافی نیست، بلکه باید بر اسلام با ویژگی‌های مکتب اهل‌بیت(ع)، که مردم ایران به آن معرفت و محبت دارند، تأکید شود.

در این اطلاعیه تأکید شده است: مشایی همچنین تصریح کرده است که البته تأکید بر ایران نیز در این زمینه، موضوعی به موازات اسلام نیست، بلکه منطبق با اسلام و برای تبیین حقیقت اسلام است؛ آن‌چنان که امام راحل از آن به اسلام ناب محمدی(ص) تعبیر کرده‌اند.

روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهوری، ضمن تکذیب مطالب منتسب به مشایی در این زمینه، خاطرنشان کرد: حداقل انتظار می رود رسانه‌های داخلی به اخلاق اسلامی و رسالت اصلی خود مبنی بر صداقت و درستی در انتشار اخبار متعهد باشند و از تفسیر به رأی و اعمال سلایق شخصی و گروهی در انتشار اخبار خودداری کنند.

نظر شما