معاون رییس جمهور:

نگاه دولت به فعالیت های زنان در نهادهای غیردولتی غیرامنیتی است

۱۳۹۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۴۲:۳۵
کد خبر: ۱۸۰۹۹۴
نگاه  دولت به فعالیت های زنان در نهادهای غیردولتی غیرامنیتی است
نگاه دولت به فعالیت های زنان در سازمان ها و نهادهای غیر دولتی مثبت و غیر امنیتی است؛ چرا که این سازمان ها به عنوان واسطه بین مردم و دولت می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

«شهیندخت مولاوردی» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: آنچه همواره مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار دارد نگاه مثبت و غیر امنیتی به فعالیت های زنان در سازمان ها و نهادهای غیر دولتی است؛ چرا که این سازمان ها به عنوان واسطه بین مردم و دولت می توانند نقش مهمی ایفا کنند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «شهیندخت مولاوردی» امروز شنبه همزمان با اولین روز از هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در جریان بازدید از موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) این سخنان را بیان کرد.

مولاوردی با اشاره به نام(اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) برای سال جدید گفت: اعتقاد راسخ داریم که با مشارکت ، همراهی و همکاری زنان در این عرصه، شاهد تحقق اهداف و سیاست های پیش رو باشیم.

به گزارش برنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تلاش معاونت امور زنان و خانواده برای برطرف کردن آسیب های اجتماعی تاکیدکرد: دغدغه رسیدگی به مشکلات خانواده و آسیب های اجتماعی صرفا تنها وظیفه یک قوه نیست، بلکه وظیفه ای همگانی و مربوط به همه افراد جامعه است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز