سفر رییس جمهوری به ایلام/۱

رییس جمهوری وارد استان ایلام شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۲:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۷۳۹
رییس جمهوری وارد استان ایلام شد
دکتر «حسن روحانی» رییس جمهور کشورمان که صبح امروز (چهارشنبه) برای دیدار با مردم ایلام، عازم این استان شده بود؛ دقایقی قبل وارد فرودگاه ایلام شد.

دکتر «حسن روحانی» که امروز (چهارشنبه) برای دیدار با مردم ایلام، عازماین استان شده بود دقایقی قبل وارد فرودگاه ایلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا در ایلام، دکتر «حسن روحانی» رییس جمهور کشورمان که صبح امروز (چهارشنبه) برای دیدار با مردم ایلام، عازم این استان شده بود؛ دقایقی قبل وارد فرودگاه ایلام شد. 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در چهارمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به همراه شماری از معاونان، وزرا و مقام های بلندپایه لحضاتی پیش با آغوشی سرشار از تدبیر و امید در فرودگاه شهدای ایلام از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان مورد استقبال قرار گرفتند.

لازم به ذکر است؛ وزرای معین دولت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری در شهرستان‌های مختلف استان مشخص شده و وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ایوان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چرداول، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آبدانان، معاون رئیس جمهور در امور بانوان در سیروان، وزیر اطلاعات در دهلران، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دره شهر و بدره، وزیر راه و شهرسازی در مهران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ملکشاهی مستقر خواهند شد. 

روحانی قرار است پس از این برنامه در سفر یک روزه خود به ایلام، ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه تختی برای مردم سخنرانی کند. دیدار با نخبگان و شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری استان، حضور در نشست شورای اداری استان و نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات محلی و سراسری مهمترین برنامه های سفر روحانی را به استان ایلام تشکیل خواهد داد.

گفتنی است؛ عمده طرح های کلان مورد نیاز استان که در سفر هیات دولت یازدهم به ایلام مورد بررسی قرار می گیرد راه آهن، منطقه آزاد اقتصادی - تجاری و صنعتی مهران، پالایشگاه گاز، آبی شدن زمین‌های کشاورزی و ساخت سدها و واحدهای صنعتی بزرگ و صنایع پایین دستی پتروشیمی و تبدیلی در بخش کشاورزی است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز