رییس جمهوری در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات:

روابط عمومی‌ها قانونمندانه زمینه مشارکت ملت را در آبادانی کشور فراهم کنند

۱۳۹۳/۰۲/۳۰ - ۰۲:۰۶:۵۵
کد خبر: ۱۸۹۱۶۰
روابط عمومی‌ها قانونمندانه زمینه مشارکت ملت را در آبادانی کشور فراهم کنند
دکتر روحانی: روابط عمومی ها باید هنرمندانه زمینه مشارکت مردم را در آبادانی کشور فراهم آورند.

 رییس جمهوری در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات تاکید کرد: روابط عمومی ها باید هنرمندانه زمینه مشارکت مردم را در آبادانی کشور فراهم آورند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر«حسن روحانی» به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات در پیامی از روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی خواست با همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه و با به کارگیری ابتکارات بدیع، قانونمند، هدفمند و هوشمند، زمینه مشارکت و حضور فعال بیش از پیش تمامی مردم عزیز را در آبادانی کشور فراهم آورند.

در پیام دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری کشورمان آمده است:

«هفته روابط عمومی و ارتباطات» نه تنها در کشور ما به عنوان یک مناسبت ملی نامگذاری شده است که در سطح بین الملل نیز مورد بزرگداشت سایر ملت ها و دولت ها قرار دارد.

در ادامه این پیام آمده است: ارزش و اعتبار این روزها برخاسته از جایگاه و نقش اساسی «مراکز روابط عمومی» سازمان ها و دستگاه های اجرایی است که ارتباط میان مردم را به نحو شایسته ای با حکومت و مدیران برقرار می سازند. به عبارت دیگر، رابطه دو سویه ملت و دولت در سایه فعالیت ها و انجام تکالیف سازمانی روابط عمومی ها تجلی می یابد و اهداف، رویکردها، مسئولیت ها، حقوق و وظایف دولت ها در قبال اقشار مختلف جامعه به طور عام و خدمات و ماموریت های ویژه سازمان مربوطه به طور خاص منعکس می شود.

رییس جمهوری در پیام خود آورده است: بر این باورم که روابط عمومی ها باید مظهر و بازتابنده افکار، اراده و مطالبات به حق همه شهروندان کشور باشند و می توانند نقش بی بدیل و تعیین کننده در شفاف سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسوولان سازمان ها و نهادها و خصوصاً شناسایی و انعکاس مشکلات و موانع موجود کشور و همچنین مطالبات مردم ایفا کنند.

دکترروحانی در پیام خود یادآور شده است: در دولت «تدبیر و امید» از تمامی مسوولان، کارشناسان و همه برادران و خواهران شاغل در مراکز روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی انتظار می رود ضمن تکریم مخاطبان و با تبیین اصول و منشور اخلاقی این دولت، ماموریت های مشخص ابلاغی را با هنر متعهدانه و مسوولانه درآمیخته و با هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی با دیگر نقش آفرینان عرصه رسانه و با به کارگیری ابتکارات بدیع، قانونمند، هدفمند و هوشمند، زمینه مشارکت و حضور فعال بیش از پیش تمامی مردم عزیز را در بسط و توسعه و آبادانی کشور فراهم آورند و در جهت بهبود شرایط ارتباطی میان کارگزاران و مسوولان اجرایی کشور با سطوح مختلف اجتماع، همت مضاعف و اهتمام ویژه نمایند.

به گزارش برنا،در پایان پیام رییس دولت یازدهم آمده است: اینجانب ضمن پاسداشت این هفته ارجمند، لازم می دانم از همه کارکنان، تلاشگران و فعالان این حوزه خطیر قدردانی نموده و توفیق روز افزون همگان را از خداوند متعال مسالت کنم.

نظر شما