مولاوردی با وزیر روابط همکاریهای بین‌المللی آفریقای جنوبی دیدار کرد

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۲:۰۴
کد خبر: ۱۹۶۲۶۹
مولاوردی با وزیر روابط همکاریهای بین‌المللی آفریقای جنوبی دیدار کرد
معاون رییس جمهوری: امیدوارم شاهد افزایش همکاریها و تعاملات همه جانبه به خصوص در حوزه زنان وخانواده با آفریقای جنوبی باشیم.

"شهیندخت مولاوردی" معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد لغو آپارتاید آفریقای جنوبی با انکوانا ماشابانه وزیر روابط و همکاریهای بین‌المللی آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مولاوردی ضمن خوشامدگویی، سفر پر باری را برای هیئت آفریقایی آرزو کرد.

وی عنوان کرد: در آستانه سالگرد پیروزی دکتر روحانی در انتخابات و روی کار آمدن دولت تدبیر وامید هستیم. سیاست دولت بر افزایش تعاملات بین‌المللی بر اساس احترام متقابل و حقوق برابر استوار است و امیدوارم در این چارچوب شاهد افزایش همکاریها و تعاملات همه جانبه به خصوص در حوزه زنان وخانواده باشیم.

مولاوردی ضمن اشاره به تفاهم نامه امضاء شده در حوزه زنان در 12 سال پیش، آمادگی معاونت امور زنان وخانواده را در اجرایی کردن بندهای تفاهم نامه اعلام کرد.

در ادامه وزیر روابط و همکاریهای بین‌المللی آفریقای جنوبی ضمن ابراز تشکر و خرسندی از حضور مولاوردی در مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد لغو آپارتاید در آفریقای جنوبی، علاقمندی و تمایل خود را گسترش وتعمیق همکاریهای دو کشور اعلام کرد و از ایشان برای سفر به آفریقای جنوبی دعوت بعمل آورد.

نظر شما