رییس جمهور در جمع منتخبان و فرهیختگان استان بوشهر:

روش‌های مدیریت ایرانی باید زنده شود

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۷:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۱۷
روش‌های مدیریت ایرانی باید زنده شود
دکتر احمدی نژاد گفت: روش‌های مدیریت ایرانی بسیار برجسته بود و امروز نیز نیازمند به کارگیری مجدد از این شیوه‌های مدیریتی هستیم، زیرا راه حل‌های وارداتی مشکل را حل نمی‌کند.

 به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به استان بوشهر، رییس جمهور صبح امروز پیش از پایان سفر استانی هیئت دولت به دیدار منتخبان و فرهیختگان استان بوشهر رفت و پس از شنیدن وضعیت این استان در بخش‌های مختلف به ایراد سخنرانی پرداخت .

وی در این مراسم ماموریت اصلی ایرانیان را ساختن ایران عنوان کرد و افزود : امروز ساختن ایران یک ماموریت دینی، الهی و انقلابی است . زیرا نام ایران امروز دیگر تنهای یک منطقه و نقشه جغرافیایی نیست .

وی عدالت شجاعت ایستادگی پاکی خداپرستی صداقت ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم را تداعی کننده نام ایران در ذهن مردم جهان عنوان کرد و اظهار داشت امروز نام ایران نشان دهنده راه نجات است و عشق مردم دنیا به ایران به دلیل ایفای نقش ملت ایران در جهان است.

امروز دنیا تشنه یک فرهنگ متعالی و راهی جدید است

احمدی نژاد در ادامه مارکسیست و سرمایه داری را در جهان تمام شده عنوان کرد و گفت : نظام مارکسیست و سرمایه داری در جهان نتوانسته‌اند سعادت بشر را تضمین کنند زیرا در پی این بودند تا این سعادت را بدون ارتباط بشر با آسمان تامین کنند و نتوانستند موفق شوند .

رئیس جمهور تصریح کرد تمام دنیا اخبار پیشرفت‌های علمی ایران را دنبال می کنند و زمانی که در ایران پیشرفتی اتفاق می افتد تمام تبلیغات آنها خنثی و باور‌های جهان زیر و رو می شود و امروز دنیا تشنه یک فرهنگ متعالی و راه جدید است.

وی افزود: البته اشکالات زیادی در راه رسیدن به هدف وجود دارد اما هم دولت و هم مردم برای برطرف کردن مشکلات تلاش می کنند و سعی می کنیم در یک مسیر درست به سمت پیشرفت حرکت کنیم .

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد : خدا ملت ایران را خلق کرده، پرورش کرده از کوی حوادث عبور داده و برای ارائه الگو به جهان و این ماموریت مهم آماده کرده است. ما نمی خواهیم گذشته تاریخی خود را به رخ سایر ملت ها بشکیم اما همگان می دانند زمانی که ایرانی ها متمدن بودند و دانشمندان درجه یکی به جهان معرفی کرده‌اند بسیاری از مردمان جهان از انجام کار های اولیه خود نیز ناتوان بودند .

وی در ادامه توکل به خدا و ارتباط با آسمان،‌همدلی، کار و تلاش، امید، خود باوری و الگو را از عوامل ساختن ایران عنوان کرد و افزود : در یک نظام آرمانی و اسلام ناب همه عزیز و محترم هستند و باید با اتحاد با یکدیگر این ماموریت مهم را به سرانجام برسانیم.

وی افزود : بدون کار و تلاش رسیدن به هدف ارزشمند محال است و به این نکته توجه داشته باشید که کشور با پشت میز نشینی اداره نمی شود و کار باید تبدیل به یک عبادت یا ارزش شود.

رئیس جمهور در ادامه امید را موجب اختراع، تولید و پیشرفت دانست و گفت : انسان با امید در جامعه حرکت می‌کند. امام راحل به ملت ایران باوراند که می توانند. در این برهه تاریخی نیز باید توانمندی خود را باور کنیم و با احیای روش های مدیریت ایرانی کشور را بسازیم زیرا راه حل های وارداتی مشکلات را حل نمی کند .

یک بیداری جهانی اتفاق افتاده است

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به مشکلات نظام سرمایه داری و چپاول ثروت ملت‌ها توسط استعمارگران گفت: استعمارگران طوری سازمان اقتصاد جهانی برنامه ریزی می کنند که کسی متوجه غارت جیب ملت‌ها توسط آنها نشود اما به لطف خدا این سیستم سرمایه داری هم به پایان راه رسیده است و تمام دنیا متوجه شده که این نظام نمی‌تواند مشکلات آنها را حل کند و یک بیداری جهانی اتفاق افتاده است اما تا رسیدن به جامعه جهانی سعادتمند راه بسیاری در پیش است.

رئیس جمهور در ادامه خطاب به استعمارگران و سران نظام های سرمایه داری گفت : اگر بخواهند یک ریال از پول ملت ایران را چپاول کنند آنچنان دستشان را قطع می کنیم که صدای ناله آنها گوش فلک را کر کند.

نظر شما