سردار صفوی در جمع راهپیمایان در مشهد مقدس:

اسرائیل دشمن اصلی امت اسلامی است

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۰۶۵۴۹
اسرائیل دشمن اصلی امت اسلامی است
غده سرطانی صهیونیستی در منطقه دشمن اصلی امت اسلامی است و راه نابودی آن همگرایی ملت‌های اسلامی است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تروریست‌ های تکفیری – بعثی به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی به نام اسلام، به مبارزه و مقابله با ملت های اسلامی و کشورهای اسلامی آمده‌اند و نابودی آنها خنثی کردن توطئه مثلث شوم غربی – صهیونیستی عربی است و آمریکا در تلاش برای بر هم زدن امنیت منطقه و جنگ بین شیعه و سنی و امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی ، در مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس استان خراسان رضوی ، در جمع راهپیمایان و به عنوان سخنران این روز در شهر مقدس مشهد، افزود: راهپیمایی جهانی روز قدس گفتمان قدرت بخش و زنده ای را در عرصه بین الملل و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوجود آورده است .

وی در ادامه افزود: جوانان برومند انقلاب اسلامی با حضور اقتدار آفرین خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که ملت بزرگ ایران، به رغم تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی ، ملتی هوشمند است و بدنه فعال امت بزرگ اسلامی محور افشاسازی توطئه جبهه غربی صهیونیستی و عربی بر علیه ملت مظلوم فلسطین است.

وی اضافه کرد: راهپیمایی دشمن شکن مردان و زنان قهرمان مشهد باعث دلگرمی و تقویت روحیه مبارزاتی مردم غزه در فلسطین شده است.

وی عنوان کرد: راهپیمایی میلیونی مردم ایران به همراه 80 شهر جهان نشان می دهد که محاسبات سازمان های اطلاعاتی و جاسوسس و اتاق های فکر غربی ، صهیونیستی با خطای استراتژیک روبرو شده است و سرانجام مقاومت اسلامی مردم فلسطین منجر به شکست دیگری برای صهیونیستها در جنگ خونین رمضان ، به حول و قوه الهی خواهد شد.

صفوی با اشاره به محاسبات غلط و نداشتن عقل استراتژیک سران رژیم اشغالگر قدس ، گفت: واقعیت های سیاسی و نظامی و میدانی این جنگ ناعادلانه بین یک رژیم مسلح جنایتکار و اقدامات دفاعی مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی در هیجدهمین روز جنگ ،نشان دهنده آن است که خشم و انزجار یک میلیارد و ششصد میلیون مسلمان جهان و افکار عمومی جامعه جهانی ، حتی در کشورهای اروپائی و قاره آمریکا ، واکنش گسترده برعلیه این رژیم نامشروع و جعلی بوجود آورده است و این امر برای سران رژیم صهیونیستی یک واقعیت تلخ و معنا دار است و همین واکنش ها و فشارهای سنگین افکار عمومی نشان می دهد که سران رژیم اشغالگر قدس در تصمیم گیری هجوم نظامی به غزه فاقد عقل استراتژیک بوده اند.

وی تصریح کرد: در صحنه نظامی و دفاعی ، قدرت موشک های گردانهای عزالدین قسام ، نشان داد که هیچ نقطه ای در سرزمین های اشغالی وجود ندارد که از تیررس موشکهای مقاومت در امان باشد و تعداد زیاد موشکها و عدم کارائی گنبد آهنین هیمنه این رژیم را در هم شکسته و موازنه وحشت را بجای موازنه قدرت برقرار کرده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکل گیری قدرت جهان اسلام ، اظهار داشت: پس از شکست آمریکا در رسیدن به قدرت هژمونی جهانی و یا تک قطبی کردن قدرت خود در جهان ،هم اکنون جهان چند قطبی در حال شکل گیری است و قاره آسیا متشکل از کشورهای قدرتمندی همچون چین ، روسیه و هند به سمت قدرت قاره ای در حال حرکت است واز طرف دیگر قطب قدرت جدید در قرن حاضر بعنوان قدرت جهان اسلام با داشتن عوامل توانمند ساز فروان در حال بروز و ظهور است که شکل گیری قطب های قدرت ،مطلوب آمریکائیها نیست و آمریکائیها و صهیونیست های و عوامل آنها در کشورهای عربی و اسلامی از شکل گیری این قطب قدرت جدید نگران هستند . در همین راستا بایستی لشکر کشی آمریکائیها به افغانستان و عراق و اشغال این دو کشور و حضور در منطقه خلیج فارس و راه اندازی گروه های تروریستی ، را تبیین و تحلیل کرد.

وی اظهار کرد: بایستی نتیجه گرفت که یک طرح و توطئه بزرگ به رهبری آمریکائیها و با همکاری برخی کشورهای اروپائی مثل انگلستان و فرانسه و با مشکارکت صهیونیستها و برخی کشورهای عربی در مسائل منطقه وجود دارد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در در تشریح برخی از اهداف این توطئه بزرگ، گفت: ادامه تسلط بر کشورهای عربی و اسلامی منطقه و غارت ثروتهای طبیعی مردم و حفظ حاکمان دیکتاتور ورژیم های سنتی و پادشاهی این منطقه و جلوگیری از بیداری اسلامی و کنترل انقلاب های مردمی منطقه را می توان از اهداف توطئه آمریکائیها دانست.

وی افزود: همچنین راه اندازی برادر کشی و ناامنی در کشورهای عربی و اسلامی برای حفظ بقاء و امنیت رژیم جنایتکار صهیونیستی و تضعیف دولت ها و کشورهای محور مقاومت و حامیان حزب ا... لبنان و گروه های جهاد اسلامی و حماس در فلسطین اشغالی را می توان از دیگر اهداف توطئه آمریکائی صهیونیستی دانست.

وی خاطر نشان کرد: آمریکائیها همچنین بدنبال نقش دادن و میدان دادن به برخی کشورهای منطقه همچون عربستان سعود ی و ترکیه و قطر متناسب با اهداف جاه طلبانه روسای این کشور ها ، در جهت مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و جهانی هستند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در تشریح راه حل های عملی آزادی قدس شریف و سرزمین های فلسطین اشغالی، گفت: تقویت گروه های جهادی ، خصوصا در منطقه کرانه باختری که دو برابر جمعیت غزه را دارند و خصوصا کمک تسلیحاتی به گروه های جهادی و افزایش همگرایی و وحدت ملت ها و کشورهای اسلامی برای حمایت سیاسی ، اقتصادی و رسانه ای از قیام مردم فلسطین می تواند گام های موثری در جهات آزادی فلسطین که مساله جهان اسلام است، باشد.

وی ادامه داد: مقابله با توطئه های بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی و خیزش مجدد بیداری اسلامی ملت های اسلامی و عربی منطقه برای رهایی از سلطه داخلی و خارجی و بدست گرفتن سرنوشت خود و تقویت کشورها و دولت های محور مقاومت و سازمان های جهادی که علیه رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند و مقابله با گروه های تروریستی و تکفیری و سلفی دست پرورده آمریکائیها و صهیونیست ها ، می تواند از دیگر عوامل موثر بر آزادی قدس شریف باشد.

وی تصریح کرد: بایستی امنیت همه جانبه رژیم صهیونیستی در سطح داخلی و منطقه ای و بین الملل را از طریق تضعیف امنیت روحی و روانی و امنیت اقتصادی و سیاسی این رژیم ، هدف قرار دادو هزینه های حمایت این رژیم برای آمریکائیها را بالا برد.

صفوی گفت: حذف اقتصاد رژیم صهیونیستی از اقتصاد منطقه ای و جهانی و تحریم کالاهای اسرائیلی و مبادلات تجاری با این رژیم جعلی می تواند ضربه مناسبی به این رژیم وارد نماید.

صفوی با اشاره به ضرورت راه اندازی جنگ نرم در مقابله با تهدیدات این رژیم برای منطقه ، گفت: به نظر می رسد می بایست در جهت آزای قدس شریف ، بر منافع حیاتی صهیونیست ها در فضای مجازی ، جنگ سایبری راه اندازی کرد و جنگ نرم همه جانبه ای را در جهت جنگ روانی علیه اشغالگران فلسطینی و اجبار آنها به مهاجرت معکوس و ترک سرزمین فلسطینی ساماندهی کرد.

وی در جمعبندی پایانی صخبت خود افزود: غده سرطانی صهیونیستی در منطقه دشمن اصلی امت اسلامی است و راه نابودی آن همگرایی ملت های اسلامی و تقویت جهاد و مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی است.

نظر شما