معاون اجرایی رییس‌جمهوری؛

اعتبارات ویژه استان گلستان امسال و سال آینده اختصاص می‌یابد

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۷:۳۵
کد خبر: ۲۴۳۱۰۳
اعتبارات ویژه استان گلستان امسال و سال آینده اختصاص می‌یابد
شریعتمداری گفت: دولت مبلغ 5 هزارو 820 میلیارد ریال اعتبار ویژه برای گلستان اختصاص داده است که این اعتبارات ویژه طی امسال و سال آینده به گلستان تخصیص می‌یابد.

 معاون اجرایی رییس‌جمهوری گفت: دولت مبلغ 5 هزارو 820 میلیارد ریال اعتبار ویژه برای گلستان اختصاص داده است که این اعتبارات ویژه طی امسال و سال آینده به گلستان تخصیص می‌یابد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمد شریعتمداری درجلسه شورای ادرای گلستان که با حضور رییس‌جمهور برگزار شد، افزود:این میزان اعتبار برای تکمیل 121 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در استان گلستان اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: از اعتبارات ویژه استان گلستان مبلغ 3 هزارو 570 میلیارد ریال تا پایان سال جاری و برای تکمیل 102 پروژه و 2 هزارو 250 میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل 19 پروژه درسال 94 اختصاص می‌یابد.

وی اظهار کرد: دو پروژه سد نرماب چهل چای و طرح آبرسانی به دو شهر آزادشهر و رامیان نیز که به اعتبارات بیشتری نیاز دارد علاوه بر بهره‌مندی از اعتبارات ویژه سال 93 و 94 ، در سال‌های بعدی نیز اعتبار اختصاص می‌یابد.

معاون اجرایی رییس‌جمهور تصریح کرد: از مجموع اعتبارات ویژه برای استان گلستان، 2هزارو 220 میلیارد ریال در بخش آب و منابع طبیعی، 590 میلیارد ریال در بخش حمل و نقل، 500 میلیارد ریال در بخش صنعت و انرژی، 290 میلیارد ریال دربخش مسکن شهری و عمران روستایی، 160 میلیارد ریال در بخش ورزش، 110میلیارد ریال در بخش فرهنگ و آموزش، 270 میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان و بقیه نیز در بخش حوادث غیرمترقبه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات مصوب گلستان هفت هزار میلیاردتومان بوده که فقط 24 درصد تخصیص و در بخش تسهیلات بانکی نیز دو هزارمیلیاردتومان مصوب بوده که فقط 7 درصد اختصاص یافته است.

نظر شما