جهانگیری در جمع خبرنگاران:

آذربایجان شرقی یکی از مهمترین استانها از نظر صنعتی و معدنی است

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۷:۴۴
کد خبر: ۲۶۰۴۳۸
آذربایجان شرقی  یکی از مهمترین استانها از نظر صنعتی و معدنی است
معاون اول رییس جمهوری: استان آذربایجان شرقی از نظر صنعتی و معدنی یکی از مهمترین استان‌های کشور است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد:‌ استان آذربایجان شرقی از نظر صنعتی و معدنی یکی از مهمترین استان‌های کشور است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری در بدو ورود به آذربایجان شرقی در فرودگاه شهید مدنی تبریز در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هدف اول من از سفر به این استان عرض احترام خدمت مردم عزیز و بزرگوار استان آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به انجام این سفر در ایام‌الله دهه فجر با بیان این که تبریز و آذربایجان در همه‌ی صحنه‌های انقلاب پیشگام بودند، خاطرنشان کرد: مردم تبریز و آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی محوری داشتند و بعد از انقلاب اسلامی نیز در جنگ تحمیلی شهدای بسیار عزیز و بزرگواری تقدیم کردند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه معمولا در سفرهایی که مصادف با دهه فجر است طرح‌ها و برنامه‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده افتتاح می‌شود، به ظرفیتهای آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: استان آذربایجان شرقی از نظر صنعت و معدن یکی از مهمترین استان‌های کشور است و طرح‌های خوبی نیز در این زمینه‌ها در استان مطرح شده که آماده‌ی بهره‌برداری است. در این سفر در مراسم افتتاح آنها شرکت خواهم کرد.

وی در پایان گفت: همچنین قرار است در جلسه‌ای با حضور مسئولین استان آذربایجان شرقی در مورد برنامه‌های توسعه‌ای استان گفت‌وگو کنیم. امیدواریم بتوانیم برخی از مشکلات استان را طی سفر امروز برطرف کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز