رییس جمهور در دیدار معاون رییس منطقه كردستان عراق

یكپارچگی ملت عراق باعث ناكامی دشمنان می‎‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۰۸ - ۰۱:۰۵:۰۰
کد خبر: ۳۱۲۸۰
یكپارچگی ملت عراق باعث ناكامی دشمنان می‎‌شود
دکتر محمود احمدی‌نژاد گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای افزایش و تقویت هر چه بیشتر مناسبات ایران و عراق در زمینه‌های مختلف، به نفع دو ملت است.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، رییس‌جمهور در حاشیه جشن جهانی نوروز در دیدار نیچروان بارزانی معاون رییس منطقه كردستان عراق با اشاره به اینكه دشمنان به دنبال تضعیف ملت‌های مستقل هستند، گفت: وحدت و یكپارچگی ملت عراق، باعث ناكامی و شكست دشمنان می‎‌شود.

دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینكه زمینه های فراوانی برای افزایش مناسبات دو كشور وجود دارد، اظهار داشت: استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای گسترش روابط دو كشور به نفع دو ملت و ملت‌های منطقه است.

نیچروان بارزانی معاون رییس منطقه كردستان عراق نیز در این دیدار با اشاره به اینكه ایران و عراق از اشتراكات فراوانی برخوردار هستند، اظهار داشت: عید نوروز در بین دو ملت گرامی داشته می‌شود و ظرفیت مناسبی برای تقویت همدلی و گسترش مناسبات دو كشور است.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت و آبادانی عراق، گفت: عراق با نگاه ویژه به دنبال گسترش همه جانبه روابط با ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز