رییس جمهور در حکم انتصاب رییس سازمان میراث فرهنگی

صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران شایسته گسترش است

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۹۴
صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران شایسته گسترش است
صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران كه شهره آفاق جهانی است از مصادیق مهم میراث مادی و معنوی و از جاذبه‌های مهم گردشگری است.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور طی حكمی روح الله احمدزاده كرمانی را به سمت «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب كرد.

متن كامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای روح الله احمد زاده كرمانی
نظر به تعهد، شناخت و تجارب ارزشمند، جنابعالی را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب می‌نمایم.

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از موضوعات مهمی است كه شناسایی، شناساندن و بهره‌گیری هر چه بیشتر از آنها می‌تواند دستاوردهای گسترده و متنوعی را برای كشور به همراه آورد. توجه فراگیر به ذخایر عظیم فرهنگی – تاریخی و میراث گران‌بهای مادی و معنوی موجب خودباوری، شكوفایی و بسیج توانمندی‌های ملی برای نیل به قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار خواهد بود.

این امر در كنار مزایای فراوان گردشگری از جمله تحكیم وحدت ملی، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، بر اهمیت استراتژیك گردشگری تاكید می كند. صنایع دستی و هنرهای سنتی ایران كه شهره آفاق جهانی است از مصادیق مهم میراث مادی و معنوی و از جاذبه‌های مهم گردشگری و از همین رو شایسته برنامه‌ریزی و تدبیر جدی برای احیاء و گسترش است.

انتظار می رود ضمن استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه های كارشناسان، اساتید، هنرمندان گرامی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در حوزه‌های یاد شده، شاهد تداوم تلاش‌های موثر چند سال اخیر و ارتقای آن در آینده باشیم. موفقیت شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند بزرگ مسالت می‌كنم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز