سرپرست وزارت ورزش وجوانان:

مدل جدید فرهنگی حضور جوانان در كشور ارایه می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۵:۴۴
کد خبر: ۶۳۰۷۸
مدل جدید فرهنگی حضور جوانان در كشور ارایه می‌شود
عباسی گفت: مدل جدید فرهنگی حضور جوانان با سبقه ظرفیت‌های خود آنها و ارتقاء مواضع متعدد در تربیت بدنی و ورزش در دستور كار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، محمد عباسی وزیر تعاون و سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریك اعیاد شعبانیه و روز جوان اظهار داشت: مدل جدید فرهنگی حضور جوانان با سبقه ظرفیت‌های جوانان و ارتقاء مواضع متعدد در امور تربیت‌بدنی و ورزش در دستور كار وزارت ورزش و جوانان قرار داشته و این اولین بار است كه چنین برنامه‌ای در كشور ارائه می‌شود.

وی همچنین گفت: كلیه مراكز مالی و اعتباری توسط بانك مركزی نظارت شده و بر همان اساس در چند تعاونی‌ تجمیع می‌شوند.

عباسی ادامه داد كه بر اساس آخرین خبر بانك مركزی همه مراكز مالی و اعتباری در قالب مشخص در چند تعاونی قرار گرفته از این رو مشكل خاصی در این زمینه وجود ندارد و تلاش دولت، وزارت تعاون و بانك مركزی این است كه به كلیه مراكز مالی و اعتباری كه به صورت تعاونی‌ یا غیرتعاونی‌ هستند، نظم و انضباط خاصی ببخشد.

وزیر تعاون تصریح كرد: وزیر وزارتخانه جدید یعنی وزارت تعاون ،‌كار و امور اجتماعی توسط رئیس جمهور به مجلس معرفی می‌شود و وقتی از مجلس رای اعتماد گرفت به عنوان وزیر مشغول به كار خواهد شد.

وی افزود: محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور پیش از این شیخ‌الاسلامی را به عنوان وزیر تعاون و كار و رفاه اجتماعی معرفی كرده بود اما باید تا زمان اعلام رسمی آن از سوی رییس جمهور صبر كرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز