رییس جمهور:

سردمداران غرب به جای سرکوب، سخن مردم را بشنوند

۱۳۸۹/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۸:۰۰
کد خبر: ۶۹۴۴
سردمداران غرب به جای سرکوب، سخن مردم را بشنوند
احمدی نژاد گفت: سردمداران غرب به جای شنیدن اعتراض‌های مردم، با برخورد خشنونت آمیز و ناشایست آنها را خفه می‌کنند.
به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به شهرکرد، محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه تولید ورق گالوانیزه خودرو ضمن تشکر از مسوولان، مشاوران، طراحان و پیمانکاران این پروژه عظیم اظهار داشت: راه پیشرفت ما امروز روشن است، حرکت ملت ایران برای آبادانی و عدالت و برپایه حیات طیبیه انسانی، حرکتی آگاهانه، پرشور و پرشتاب است.

رییس جمهور گفت: با افتخار اعلام می کنیم که امروز هیچ نیازی در ایران وجود ندارد که متخصصین و صنعتگران نتوانند آن را با تکیه بر دانش و منابع و اراده ایرانی پاسخ دهند.

وی افزود: متخصصین ما امروز از مرزهای معمول عبور کرده اند و قادرند با تسلط بر دانش و فن آوری با ابداع و نوآوری نیازهای کشور را تأمین کنند.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: افق نگاه، حضور پررنگ و انسانی در بازارهای جهانی است که متخصصین ما به سرعت در این مسیر در حال حرکت هستند.

رییس جمهور با اشاره به طرح هدفمندسازی یارانه ها اظهار داشت: طرح هدفمندسازی یارانه ها در واقع بازکردن قل و زنجیرها از پای صنعت و تولید و برداشتن موانع بزرگ از پیش پای شکوفایی تولید است. این طرح فرصتی استثنایی برای جهش در تولید است. همه دست اندرکاران کشاورزی، صنعت، خدمات، حمل و نقل و بخش های بازار و اصناف با یک درک روشن و احساس مسوولیت اعتقادی و ملی در جهت اجرای این طرح وارد شده و تلاش می کنند از ظرفیت های این طرح بزرگ به نفع پیشرفت و تولید بهره برداری کنند.

وی در ادامه گفت: انتظار ما این است که صنعتگران که نشان دادند در ایران توانمندان خوبی هستند برای تعالی فرهنگ و این سرزمین همکاری کنند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه طرح هدفمندسازی یارانه ها نه تنها به تثبیت قیمت ها کمک می کند، یادآور شد: با اجرایی شدن این طرح با یک حرکت انقلابی قیمت مصرف کننده کاهش خواهد یافت.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: من به توانمندی های صنعت گران برای تحقق این هدف ایمان دارم، چرا که صنعتگران این مرز و بوم و سایر بخش های خدماتی کشور برای انقلاب اسلامی و ایران عزیز و برای تعالی ارزش های الهی و انسانی متعهد و دلسوزانه حرکت می کند.

وی از صنعتگران کشور دعوت کرد تا در استان چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری کنند.

احمدی نژاد با اشاره به سخنان دبیر صنایع ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک صنعتگران استان چهارمحال و بختیاری بتوانند یکی از قطب های تولید صنعتی را در کشور به‌وجود آورند.

رییس جمهور تأکید کرد: دولت از هر نوع سرمایه گذاری در صنایع پایین‌دستی به طور کامل حمایت می کند.

وی افزود: مردم استان شایستگی های خود را در صحنه های گوناگون با صداقت و اخلاص ثابت کرده اند. مردم چهارمحال و بختیاری متعهد، منسجم، افتخارآفرین و شایسته نیل به حوزه های پیشرفت و آبادانی هستند.

احمدی نژاد ابراز امیدواری کرد: سرمایه گذاران و صنعتگران این فرصت به‌وجود آمده را غنیمت بشمارند و با استفاده از نیروهای توانمند استان خدمات ماندگاری عرضه کنند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نظام های سرمایه داری به بن بست رسیده است، خاطر نشان کرد: همه امروز می بینیم که نظام مادی و نظام به ظاهر سرمایه داری که در باطن نظام سرمایه داران، در اندیشه و عمل به بن بست رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: آنها قادر به تحلیل شرایط کنونی جهان نیستند و به همین دلیل در هر حوزه چه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی وارد شدند به بن بست رسیده اند. دوره آنها به پایان رسیده است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه سرمداران غرب تنها یک راه برای نجات دارند یادآور شد: تنها راه آنها همراه شدن با ملت، احترام به حقوق آنها و پذیرش عدالت و کرامت انسانی و تن دادن به حق است. اگر این راه را انتخاب کنند فرصتی برای جبران گذشته و ادامه حیات خواهند داشت و الا از صحنه معادلات جهانی محو خواهند شد.

رییس جمهور در ادامه گفت: امروز ملت ایران با حرکت آگاهانه و انسانی خود در حال رقم زدن دنیایی جدید و معادلات جدید در پایه عدالت و انسانیت و یگانه پرستی است. ملت ایران امروز به سرعت به الگوی همه ملت های جهان تبدیل می شود. ملت ایران در کانون صف عدالت طلبان قرار دارد. امروز بسیاری از چشم ها و امیدها ملت ایران عزیز به عنوان یک نقطه اتکا و امید برای ملت ها مطرح است.

وی با اشاره به اینکه در مقابل کشورهای غربی در سال های اخیر چه کرده اند، گفت: آمریکا و برخی کشورهای غربی زشت کاری، ظلم، چپاول و بداخلاقی نبود که آنها مرتکب نشده باشند. کشورهای غربی به ملت های دیگر ظلم کرده و با دقلکاری حقوق ملت ها را چپاول کردند ولی امروز به پایان راه رسیده اند.

احمدی نژاد خطاب به سردمداران غرب گفت: امروز به شما نصیحت می کنم صدای فریاد ملت خود را بشنوید.

رییس جمهور تصریح کرد: سردمداران غرب به جای شنیدن اعتراضات مردم با برخورد خشنونت آمیز و ناشایست آنها را خفه می کند.

وی با اشاره به بحران اقتصادی غرب عنوان کرد: علت این بحران خیانت ها، چپاول ها و دزدی های مدرن و کلان سرمایه داران بود. آنها امروز برای جبران شکست های خود دوباره دست در جیب ملت ها کرده تا دزدی های خود را از جیب ملت هایشان جبران کنند و به جای اینکه جلوی ثروت های نامشروع را بگیرند به ملت فشار وارد می کنند.

احمدی نژاد تاکید کرد: من به آنها توصیه می کنم به جای خشونت و اعمال خفقان صدای ملت خود را بشنوند و بدانند که به نفع آنها است که نخواهند عدالت را بپذیرند و در کنار مردم قرار بگیرند. چرا که ما معتقدیم قدرت های استکباری هرچه قدر توانمند باشند بالاخره در برابر اراده ملت ها شکست خواهند خورد.

رییس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران آماده است تجربیات خود را به آنها معرفی کند تا آنها بتوانند با قرار گرفتن در کنار ملت از این بمبست نجات پ
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز