رییس جمهور در همایش سقف آسمانی

باید برای حل مشکل مسکن خانواده های کم درآمد بسیج شویم

۱۳۸۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۴:۰۰
کد خبر: ۶۹۶۱
باید برای حل مشکل مسکن خانواده های کم درآمد بسیج شویم
احمدی نژاد گفت: مسکن امر مهمی است که به سادگی برای همه قابل حل نیست؛ طرح مسکن مهر برای کسانی که بتوانند ماهیانه 200 – 300 هزار تومان قسط بدهند، خوب است؛ ولی قشرهایی در جامعه وجود دارند که ناتوان هستند، پس باید بسیج شویم و مشکل آنها را حل کنیم.
به گزارش خبرنگارسیاسی برنا محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در همایش خیرین مسکن ساز ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هادی (ع) از اقدامات صورت گرفته در این طرح و دست اندرکاران سازمان بهزیستی تشکر کرد.

رییس جمهور گفت: خداوند متعال انسان را خلق کرد و از او خواست تا بزرگ شود و در زمین متجلی صفات خداوند باشد. خداوند با خلقت انسان خواست که انسان به مرحله ای برسد که به کمال و درک زیبایی های عالم دست پیدا کند.

احمدی نژاد تصریح کرد: تنها راه رسیدن به قله های کمال و درک زیبایی های عالم، ایثار است. راه رسیدن به ارزش های انسانی، ایثار است.

وی با تاکید بر اینکه انسان از هر چه بگذرد، بزرگ تر از آن می شود، گفت: اگر ایثار نبود، هیچ خوبی و کمالی در عالم به وجود نمی آمد. به همان نسبت که ایثار در عالم اتفاق می افتد، کمال و تعالی هم صورت می گیرد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه شهدا با گذشتن از جان خود در مسیر درست به کمال رسیدند، یادآورشد: اگر قرار است ارزش هایی را درک کنیم، راه اصلی آن ایثار است. این وعده الهی است که اگر از چیزی که دوست دارید، انفاق نکنید، به نیکی نخواهید رسید.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنم که در فرهنگ اسلامی ما به خاطر عشق به اهل بیت و مجاهدت اندیشمندان، بسیاری از ارزش ها نهادینه شده است.

وی افزود: دستگیری از دیگران همیشه در فرهنگ ما به عنوان یک ارزش محسوب می شود.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه بیش از نیمی از سرزمین ایران وقف کارهای خیر است، یادآور شد: بسیاری از مردم ما مکان هایی را ایجاد کرده و آنها را آباد کردند و سپس وقف مردم نمودند.

احمدی نژاد با ذکر مثال هایی از کمک های مردمی به زلزله زدگان بم، بر فرهنگ دستگیری از بی پناهان و مستضعفان در کشور تاکید کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز