سفر استانی چهارم به خراسان جنوبی//۴۴

احمدی نژاد در جلسه استانی هیات دولت: استقبال مردمی تجدید قوای دولتمردان است

۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۴:۲۲
کد خبر: ۸۴۲۳۷
احمدی نژاد در جلسه استانی هیات دولت: استقبال مردمی تجدید قوای دولتمردان است
رییس جمهور حضور گسترده مردم در استقبال از دولت را تجدید قوا برای مجموعه دولتمردان دانست

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد عصر پنجشنبه پنجم آبان ماه در جلسه استانی هیات دولت با قدردانی از حضور مردم استان خراسان جنوبی در مراسم استقبال و ابراز لطف و محبت آنان نسبت به دولت، اظهار داشت: مردم استان حضور دولت را بهانه كرده و با تشكیل دریای عظیم مردمی از فرودگاه بیرجند تا محل سخنرانی اعلام آمادگی و ایستادگی پای آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش درآوردند و همه یك دل و یك صدا دولت را به ایستادگی دعوت می كردند.

احمدی نژاد با بیان اینكه توده های عظیم مردمی و اراده های الهی تاریخ ساز است، خاطرنشان كرد: افراد مدعی كه در گوشه و كنار به اتهام زنی و جو سازی علیه دولت و مردم مشغول هستند، خیال نكنند كه جایگاهی در تاریخ خواهند داشت، كاری كه در این چند روز مردم انجام دادند، وارد تاریخ شد، حتی اگر عده ای بخواهند آن را سانسور كرده و نادیده بگیرند.

 احمدی نژاد با بیان به اینكه دولت با همه وجود در مسیر خدمت به مردم حركت خواهد كرد، اظهار داشت: بهترین تفریح برای دولتمردان كار برای مردمی است كه با هوشمندی در تمامی صحنه ها حاضر شده و دشمنان و بدخواهان خود را مایوس می كنند.

رییس جمهور ضرورت توجه ویژه به استان خراسان جنوبی را مورد تاكید قرار داد و گفت: اگرچه در سه سفر گذشته تصمیمات خوبی برای پیشرفت استان اتخاذ شده اما هنوز تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله دارد، از این رو همه مسئولین باید تمام توان خود را برای اعتلای هر چه بیشتر سطح رفاهی و معیشتی استان به كار بگیرند.

 احمدی نژاد مسئولین را به قدرشناسی از بزرگواری مردم ایران فراخواند و تصریح كرد: مردم ایران و پیشاپیش آنان مردم خراسان جنوبی با عشق، پاكی، صلابت و ایمان پای ارزش های الهی ایستاده اند و از آن دفاع می كنند، از این رو همه مسئولین وظیفه دارند، از تمامی فرصت ها برای خدمت به این مردم استفاده كنند.

در جلسه استانی هیات دولت به ریاست محمود احمدی نژاد، ابتدا مصوبات اجرا نشده به تفكیك وزارتخانه های مربوطه مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر درباره چرایی عدم اجرای آنها، تصمیمات لازم در خصوص رفع موانع و شروع اجرای این مصوبات اتخاذ گردید.

در این جلسه همچنین وزاء و معاونین رییس جمهور با ارائه گزارشی از جریان بازدیدهای خود از شهرستان های مختلف خراسان جنوبی نیازهای جدید این شهرستان ها را در قالب پیشنهاداتی مطرح كردند و درباره تمامی این پیشنهادات تصمیم گیری شد.

اتصال خراسان جنوبی به خط آهن سراسری، تقویت بخش های صنعت و كشاورزی استان، ایجاد شهرك های صنعتی، احیای قنوات و حمایت از آبیاری تحت فشار، توجه بیشتر به عمران شهری و روستایی، ایجاد مجنمع های فرهنگی و هنری از جمله پیشنهاداتی بود كه برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر استان خراسان جنوبی در جلسه استانی هیات دولت مطرح و برای اجرایی شدن آنها تصمیم گیری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز