در هشتاد و دومین سفر استانی دولت رخ می دهد

سفر شماری از اعضای هیأت دولت به استان البرز

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۱:۰۰
کد خبر: ۸۵۳
سفر شماری از اعضای هیأت دولت به استان البرز
در ادامه دور سوم سفرهای استانی و همزمان با هشتاد و دومین سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز، 4 عضو کابینه به شهرها و مناطق مختلف این استان سفر می‌کنند.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هم زمان با آغاز دور سوم سفر استانی هیات دولت به استان البرز، شماری از اعضای دولت از روز سه شنبه (7 دی ماه) با سفر به شهرهای مختلف استان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول و دوم سفرهای استانی دولت‌های نهم و دهم، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف استان البرز پیگیری می کنند.

در این سفر محمد نجار، وزیر کشور در شهرستان کرج و محرابیان وزیر صنایع و معادن در شهرستان نظرآباد حضور می‌یابند و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

بر این اساس، نامجو، وزیر نیرو و بهبهانی ، وزیر راه و ترابری به ترتیب در شهرستانهای ساوجبلاغ و طالقان حضور خواهد یافت و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار می‌گیرند.

بر این اساس، افتتاح طرح‌های عمرانی و پیگیری مصوبات دور اول و دوم سفرهای استانی از جمله برنامه‌های سفر اعضای دولت به شهرستان‌های استان البرز است.

همچنین از جمله برنامه‌های رییس جمهور در هشتادو دومین سفر استانی به استان البرز، سخنرانی در جمع مردم این شهر، شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر استان، تشکیل جلسه استانی هیات دولت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با مدیران اجرایی، نخبگان و برگزیدگان استان است.
نظر شما