با حضور رییس جمهور؛

سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت افتتاح شد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۲۲:۰۰
کد خبر: ۸۷۳۳
سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت افتتاح شد
سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت «سامد» با حضور محمود احمدی‌نژاد به طور رسمی آغاز به کار و رییس جمهور نیز از بخش‎های مختلف این سامانه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت «سامد» با حضور محمود احمدی‌نژاد به طور رسمی آغاز به کار کرد.

در این مراسم که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، رییس جمهور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با سایر استان‌های کشور این سامانه را در کل کشور به بهره‌برداری رساند.

«سامد» سامانه‌ای است که از طریق تلفن 111 در کل کشور عملیاتی شده و همه مردم می‌توانند از همین طریق پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های خود را با دولت در میان بگذارند.

سامانه «سامد»، مجهز به نرم افزاری است که تمامی اطلاعات ورودی را آنالیز و بر اساس آن نامه‌های مردم را دسته‌بندی می‌کنند و به دستگاه‌های مربوط ارجاع می دهند.

همچنین این سامانه در مرکز جهت اطلاع مقامات از جمله رییس جمهور، گزارش‌هایی را به صورت حتی روزانه ارایه می کند. تمام اپراتورهای پاسخگو در شهرستان‌ها نیز توسط سیستم مرکزی «سامد» مورد نظارت قرار می‌گیرند.

این طرح در راستای اجرایی شدن گفتمان کابینه 70 میلیونی که توسط رییس جمهور مطرح شده، صورت گرفته است.

امکان برقراری ارتباط آسان و سریع اقشار مختلف مردم از سراسر کشور با دولت و امکان پاسخگویی دقیق، سریع و با کیفیت بالا به مسایل و مشکلات مردم و نیز پیگیری تا حصول نتیجه، عدم مراجعه مستقیم مردم به مکان‌های دور از محل سکونت، کاهش هزینه‌های دولت در راستای اصلاح الگوی مصرف، نظارت کامل بر عملکرد مسوولان و دستگاه‌ها در امر پاسخگویی، ریشه‌یابی، کشف و شناسایی علل و عوامل بروز نارضایتی‌ها، ارزیابی دقیق و صحیح میزان رضایت مردم از دستگاه‌ها و دولت، رفع تجمع کار در سطوح بالای اجرایی و ایجاد زمینه برای توزیع عادلانه امکانات در کشور، از جمله محاسن استقرار کامل «سامد» در کشور است.

محمود احمدی نژاد در مراسم افتتاح سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت «سامد»از نزدیک در جریان چگونگی انجام کارها در این سامانه قرار گرفت.

رییس جمهور با حضور در محل سایت مرکزی این سامانه، از قسمت‌های مختلف بازدید و در جریان چگونگی روند کارها قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز