پیام تبریک دکتر احمدی نژاد به دبیر کل حزب الله لبنان؛

جنگ ۳۳ روزه، فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه است

۱۳۹۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۹:۱۲
کد خبر: ۹۸۵۱۱
جنگ ۳۳ روزه، فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه است
رییس جمهور در پیامی به سید حسن نصرالله، ضمن تبریک سالروز پیروزی افتخار آفرین مجاهدان فداکار و دلاور مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه، آن را فتح الفتوح مقاومت لبنان دانست.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در پیامی به سید حسن نصرالله، ضمن تبریک سالروز پیروزی افتخار آفرین مجاهدان فداکار و دلاور مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه، آن را فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه دانست و تاکید کرد: رزمندگان مقاومت در این جنگ تحمیلی توانستند هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر و متجاوز را زیر پا گذاشته و پایه‌های ظلم و ستم را به لرزه درآورند که نتیجه آن، عزت و سربلندی ملت‌ها و سرافکندگی جبهه استکبار و حامیانش بود.

متن پیام دکتر محمود احمدی نژاد به سید حسن نصرالله به‌شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«اِن تَنصرو الله یَنصُرکُم وَ یُثَبِت اَقدامَکُم»

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن نصر الله

دبیرکل حزب الله لبنان

السّلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سالروز پیروزی افتخار آفرین مجاهدان فداکار و دلاور مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه را که در سایه عنایات الهی، رهبری‌های مدبرانه جناب عالی و مجاهدت‌های رزمندگان عزیز و مقاومت مردم مظلوم لبنان و خون‌های پاک شهیدان عزیز محقق شد، به جنابعالی و ملّت دلاور و برادر لبنان تبریک می‌گویم.

جنگ 33 روزه، بدون شک فتح الفتوح مقاومت لبنان و منطقه است، جنگی که در آن رزمندگان مقاومت توانستند هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر و متجاوز را زیر پا گذاشته و پایه‌های ظلم و ستم را به لرزه در آورند. نتیجه این جنگ تحمیلی، عزّت و سربلندی ملت‌ها و سرافکندگی جبهه استکبار و حامیانش بود.

امروز و در روزهایی که درخت تنومند مقاومت ثمر داده و ملت‌های منطقه از میوه‌های دلنشین آن بهره‌مند می‌شوند، بار دیگر، چشمان منتظر ملت‌ها، ثمره مقاومت و بیداری را می‌بینند و اشک شوق می‌ریزند. امروز، خانه عنکبوت از هر زمان دیگر لرزان‌تر و جبهه مقاومت و ایستادگی از هر وقت دیگری قوی‌تر و استوارتر است.

از خداوند متعال، استمرار سلامتی و موفقیت جناب عالی و مبارزان غیور مقاومت اسلامی و اقتدار روز افزون ملت‌ها را مسألت دارم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز