رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

۹ دی لبیک تاریخی ملت ایران به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۲
۹ دی لبیک تاریخی ملت ایران به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود
بروجردی گفت: علی‌رغم نظر تحلیل‌گران در زمان حوادث فتنه سال گذشته مبنی بر دامنه دار بودن این حوادث شاهد بودیم که با اقدامات هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و لبیک ملت به ندای ایشان تحول عظیمی رخ داد و تصورات تحلیل‌گران غلط از آب درآمد و ملت ایران لبیک تاریخی
علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برنا، با اشاره به حضور حماسی مردم در 9 دی گفت: حوادث فتنه 88 بدون تردید با طراحی گسترده و پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی گره خورده بود.

وی افزود: رسانه های تصویری انگلیس و آمریکا در زمان حوادث فتنه سال گذشته در 24 ساعت بیشترین وقت خود را براساس تحریف این حوادث و به خط دهی اختصاص داده بودند که این موضوع بخشی از یک طراحی گسترده برای ایجاد آشوب و بحران در جمهوری اسلامی بود.
 
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: علی رغم نظر تحلیل گران در زمان حوادث فتنه سال گذشته مبنی بر دامنه دار بودن این حوادث شاهد بودیم که با اقدامات هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و لبیک ملت به ندای ایشان تحول عظیمی رخ داد و تصورات تحلیل گران غلط از آب درآمد و ملت ایران لبیک تاریخی خود را به پیام و ندای رهبری در 9 دی اعلام کردند.
 
بروجردی با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی یک حرکت خودجوش از سوی مردم بود گفت: مردم با حرکت خودجوش خود در 9 دی نشان دادند به هیچ وجه حاضر نیستند نظامی را که با خون صدها هزار شهید به وجود آوردند در معرض توطئه های دشمنان قرار بگیرد بلکه آنها همچنان آماده ایثارگری و حفظ این نظام هستند. 

وی در خاتمه تاکید کرد: 9 دی تحول جاودانه تاریخی بود که توسط ملت ایران برای دفاع از خون پاک شهدا، آرمان های امام راحل، ولایت و رهبری صورت گرفت.لذا باید هر سال این روز تاریخی و به یادماندنی را گرامی بداریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز