رییس فراکسیون انقلاب اسلامی

فرزانگی رهبری، اتحاد مردم و بصیرت نخبگان مانع فتنه شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۰
فرزانگی رهبری، اتحاد مردم و بصیرت نخبگان مانع فتنه شد
رییس فراکسیون انقلاب اسلامی در مراسم پاسداشت 9 دی استکبار جهانی، منافقین داخلی و عناصر قدرت طلب را سه عنصر به وجود آورنده فتنه 88 عنوان کرد که در مقابل آن فرزانگی رهبری، اتحاد مردم و بصیرت برخی نخبگان توانست فتنه را خنثی کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی برنا، روح الله حسینیان در مراسم پاسداشت 9 دی که عصر امروز در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد، با ایراد سخنانی، استکبار جهانی، ابرقدرت ها، منافقین داخلی و عناصر قدرت‌طلب را سه عنصر به وجود آورنده و ایجادکننده فتنه سال گذشته علیه نظام و آرمان‌های امام و مردم عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در مقابل عنصر این سه عنصر فرزانگی رهبری اتحاد مردم و بصیرت برخی نخبگان بود که توانست جلوی این فتنه را بگیرد.


وی افزود: رهبر انقلاب با درایت و هوشیاری توانستند این فتنه را مهار کنند و صف فریب‌خوردگان را از کسانی که قصد براندازی نظام داشتند، جدا کردند.


حسینیان ادامه داد: نخبگان توانستند با بصیرت و حضور به موقع خود فتنه سال گذشته را خنثی کنند. همچینین مردم با اعتقاد به انقلاب و امام در روز 9 دی آخرین میخ را بر تابوت فتنه کوبیدند و نشان دادند این مردم همان مردمی هستند که در سال 57 رژیم شاهنشاهی را سرنگون و نظام اسلامی را جایگزین آن کردند.


رییس فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم در 9 دی نشان دادند همان افرادی هستند که هشت سال دفاع مقدس را یکسره به جهاد و تلاش و دفاع از انقلاب پرداختند و نشان دادند انقلاب را تا ظهور امام زمان بیمه کردند و با حضورشان زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهند بود.
نظر شما