نایب رییس کمیسیون امنیت ملی خبر داد

تاکید بر ضرورت تعامل میان سران قوا در دیدار با رییس قوه قضاییه

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۴۵
تاکید بر ضرورت تعامل میان سران قوا در دیدار با رییس قوه قضاییه
حسین ابراهیمی گفت: در جلسه عصر روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی با رییس قوه قضاییه بر ضرورت افزایش تعامل، انسجام، وحدت و یکپارچگی میان سران قوا تاکید کردند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا از جلسه روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی با آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه دیدار و گفت وگو داشتند که  مسایل کمیسیون و مجلس مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

ابراهیمی ادامه داد: این دیدار با هدف افزایش تعامل بین کمیسیون و قوه قضاییه صورت گرفت و درآن پیرامون مسایل مهم روز بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه نمایندگان به طور جداگانه مسایل مورد نظر خود را مطرح کردند، تصریح کرد: یکی از مسایل دیگری که در جلسه روز گذشته مطرح شد این بود که همانطور که اختلاف بین قوا در مردم اثر سوء دارد، وحدت بین قوا نیز در مردم آثار مثبت خواهد گذاشت.

این نماینده مجلس اظهارداشت: تعامل، انسجام، وحدت و یکپارچگی سران سه قوه در مردم اثر مثبت دارد و امشاهده تفرق و تشدد  موجب ناراحتی مردم خواهد شد.

وی افزود: رییس قوه قضاییه نیز در این باره پاسخ های خوبی دادند و اعلام کردند که در این راستا تلاش های مثبتی از سوی آنها صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز