رییس كمیسیون اقتصادی مجلس :

۹ دی ملت ایران را سربلند کرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۷:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۶
۹ دی ملت ایران را سربلند کرد
رییس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : مهم ‌ترین پیام حماسه 9 دی برای دنیای غرب این بود كه ملت ایران با دخالت بیگانگان در مسایل كشورشان مخالفند.
به گزارش سرویس سیاسی برنا،ارسلان فتحی پور افزود: ملت ایران نشان دادند که مردم واقعی در هر لحظه در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از مهم‌ترین اصول اعتقادی کاملا در صحنه هستند.

نماینده كلیبر و هوراند در مجلس  عنوان كرد: 9 دی ثابت كرد كه وقتی ملتی در تبعیت از ولی فقیه باشد و از بصیرت دهی‌های رهبری خود استفاده كند، سربلند خواهد شد.


عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: این حضور در واقع آبی بود كه بر آتش فتنه در كشور ریخته شد چرا كه بعد از 9 دی فتنه‌گران نتوانستند كاری از پیش ببرند.


رییس كمیسیون اقتصادی مجلس  با بیان اینكه تا مردم در صحنه حضور دارند سلطه‌گران نمی‌توانند كاری از پیش ببرند اضافه كرد: 9 دی نشان داد كه فتنه‌گران و عوامل بیگانه در داخل در مقابل ملت عددی نیستند.


وی یادآور شد: مردم در روز 9 دی ماه به خیابانها آمدند و صدای اعتراض خود را نسبت به توهین‌هایی که به روز عاشورا شده بود به گوش همه رساندند.


فتحی پور افزود: راهپیمایی بی نظیر نهم دی ماه و حضور باشكوه مردم نشان داد كه پیوند ملت با آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های اصیل انقلاب پیوندی جدی  و ناگسستنی است .


وی با گرامیداشت حماسه ماندگار و عظیم 9 دی،  تصریح كرد: حماسه نهم دی  88نشان داد كه  ملت هوشیار ایران اسلامی با همان شور و شعور روزهای آغازین انقلاب در صحنه حضور دارند.

نظر شما