واکنش به خبر رسانه‌ بیگانه درباره کشف جنازه سرباز ایرانی

جنازه‌ای به ایران داده نشده است

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۷۶۴۹۶
جنازه‌ای به ایران داده نشده است
احتمال این که جنازه پیدا شده متعلق به شهید دانایی فر باشد به هیچ وجه وجود ندارد.

«علی اصغر میر شکاری» معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص خبر منتشر شده در رسانه های بیگانه مبنی بر تحویل جنازه به ایران در منطقه مرزی بلوچستان پاکستان اعلام کرد: این که گفته شده این خبر از سوی مقامات انتظامی استان سیستان و بلوچستان مطرح شده دروغ است و هیچ مقام استانی چنین موضوعی را بیان نکرده و صحت ندارد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت «علی اصغر میر شکاری» در خصوص خبر منتشر شده در رسانه های بیگانه مبنی بر تحویل جنازه به ایران در منطقه مرزی بلوچستان پاکستان اعلام کرد: این که گفته شده این خبر از سوی مقامات انتظامی استان سیستان و بلوچستان مطرح شده دروغ است و هیچ مقام استانی چنین موضوعی را بیان نکرده و صحت ندارد.
وی تاکید کرد: موضوع از این قرار است که ساعت پنج و پانزده دقیقه عصر امروز یک رسانه بیگانه اعلام کرد که جنازه ای که هویت مجهول دارد در کشور پاکستان توسط پلیس این کشور کشف شده است که در جیب جنازه یادداشتی بوده که نشان می دهد این شخص توسط گروهک جیش الشیطان کشته شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان با رد ادعای تحویل این جنازه به مقامات ایرانی گفت: هیچ جنازه ای تحویل ما داده نشده و هویتش برایمان معلوم نیست.
وی در پایان با بیان این که جنازه پیدا شده مربوط به سربازان کشورمان نیست خاطرنشان کرد: احتمال این که جنازه متعلق به شهید دانایی فر باشد به هیچ وجه وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز