لاریجانی در دیدار سفیر هلند در ایران:

بستر توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و پارلمانی ایران و هلند فراهم است

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۰۳:۴۶:۰۵
کد خبر: ۱۹۶۰۱۶
بستر توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و پارلمانی ایران و هلند فراهم است
یوهانس دوما: توافق فراگیر می تواند موانع توسعه روابط تجاری و اقتصادی دو کشور را رفع نماید.

«علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی، در دیدار سفیر هلند در ایران گفت که بستر لازم برای توسعه روابط سیاسی و اقتصادی ایران و هلند فراهم است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار «یوهانس دوما» سفیر هلند در تهران عصر روز (دوشنبه) گفت: ارتباطات دیرینه تاریخی میان ایران و هلند می تواند بستر مناسبی برای توسعه مراودات سیاسی و اقتصادی به ویژه پارلمانی باشد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش اتحادیه اروپا در توسعه مناسبات با کشورمان خاطر نشان کرد: ظرفیت های فراوان اقتصادی و تجاری در ایران وجود دارد و اتحادیه اروپا می تواند نقش مفیدی در توسعه مراودات سیاسی و اقتصادی اتحادیه اروپا و جمهوری اسلامی ایران ایفا کند.

به گزارش برنا، همچنین یوهانس دوما سفیر هلند در تهران با ابزار امیدواری از روند مثبت مذاکرات 1+5 با ایران گفت: توافق فراگیر می تواند موانع توسعه روابط تجاری و اقتصادی را رفع نماید.

وی رایزنی و مشورت های مستمر میان مجالس دو کشور را برای ارتقاء سطح مناسبات لازم دانست و افزود: رفت و آمدهای پارلمانی می تواند به افزایش روابط ملت ها و توسعه مراودات فرهنگی منجر گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز