ابوترابی‌فرد در آغاز جلسه علنی مجلس:

تصاویر کودکان غرق به خون در غزه هر وجدان بیداری را به درد می‌آورد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۸:۲۹
کد خبر: ۲۰۳۰۷۴
تصاویر کودکان غرق به خون در غزه هر وجدان بیداری را به درد می‌آورد
رئیس جمهوری آمریکا در خون هر شهروند بیگناهی که در غزه کشته می‌شود، شریک است.

« محمد حسن ابوترابی‌فرد » نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آغاز جلسه علنی مجلس با اشاره به این که شش روز از آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه گذشته است گفت: تحقیر رژیم صهیونیستی از همین جا آغاز می‌شود که مدعی پنجمین ارتش بزرگ دنیاست تا به حال سه بار به غزه حمله کرده و زنان و کودکان را قتل عام کرده و اعتبار مخدوش خود را قربانی می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ابوترابی‌فرد صبح امروز در آغاز جلسه علنی مجلس با تاکید بر این که دنیا زمامداران تل‌آویو را بزدل‌هایی می‌داند که شجاعت کودک کشی دارند، افزود: بیش از 100 کشته و حمله به 250 نقطه مورد هدف تا امروز اتفاق افتاده است. تصاویر کودکان غرق به خون هر وجدان بیداری را به درد می‌آورد.

ابوترابی‌فرد با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی با ادامه این اقدامات تنها به خود شلیک می‌کند، عنوان کرد: حمله به غزه ناشی از شکست جنگ نیابتی آمریکا و اسراییل در چند سال اخیر در منطقه است.

وی با مقصر دانستن آمریکا و رژیم صهیوینستی در جنگ داخلی سوریه و درگیری‌های اخیر در عراق گفت: از دل جنگ سوریه یک نظام قدرتمند بالا آمده است و در عراق داعش در حکم رزمایشی برای ارتش این کشور بوده است. نسل کشی در غزه علاوه بر نشانه‌ی ناکامی جنگ نیابتی در منطقه شکستی برای لیبرال دموکراسی است.

ابوترابی‌فرد همچنین با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در قاهره اظهار داشت: اسراییل در غزه کوره آدم سوزی به راه انداخته است تا دنیا درجه صبر غرب را در یک لابراتور واقعی بیازماید. رئیس جمهور آمریکا در خون هر شهروند بیگناهی که در غزه کشته می‌شود شریک است.

ابوترابی‌فرد همچنین با اعلام حمایت مردم و مجلس ایران از مقاومت مردم فلسطین گفت: هر موشکی که در غزه فرود می‌آید تیری بر بدن اسراییل است که امیدوارم در آینده نزدیک شاهد مرگ آن باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز